7 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Ikieee
Yupz is normaler dan je zou denken! Hier beide keren na de bevalling ook ge ...
Nee ik heb er nog geen medicatie voor,ik ben er niet bekend mee, moet ik speciaal naar de huisarts voor medicatie?of kan ik het ook bij een drogist halen
Dankjewel voor je reactie
3 maanden geleden
Reactie op Fifie
Nee ik heb er nog geen medicatie voor,ik ben er niet bekend mee, moet ik sp ...
Liefst naar de huisarts indd en niet via een drogist of een winkel zoals de Kruidvat. Die verkopen ook allerlei middelen, maar zou dat zelf nooit zomaar durven te gebruiken. Ook kan de huisarts checken hoeveel de infectie inmiddels is en een medicatie geven die onschadelijk is voor de baby. Maak t liefst zsm een afspraak, ik heb t beide keren na mn bevalling gehad en de eerste keer liep ik er zolang mee dat ik gewoon gek werd van de jeuk!
Geen probleem hoor en nergens voor nodig om je te schamen nogmaals. Ook vrouwen krijgen helaas zulke kwaaltjes😁
3 maanden geleden
Tijdens de zwangerschap verandert er sowieso al veel down under waardoor dit best mogelijk is het meerdere keren te hebben, maar ik lees ook dat je een nierbekkenontsteking hebt gehad dus waarschijnlijk wel antibiotica hebt gekregen? Dan is het al sws normaal dit te krijgen, na een antibioticakuur ben je er jammer genoeg extra gevoelig voor 🥺
3 maanden geleden
Had ik ook vanaf ongeveer de helft van de zwangerschap tot en met het einde. Zodra mijn kindje er was, was het over. Ik heb er niks voor genomen omdat het bij je zwangerschap kan horen ivm veranderende hormoonhuishouding zei de huisarts en omdat het bij mij steeds een beetje in fases kwam en ging.