20 Reacties

11 dagen geleden

Och, ik weet precies hoe je je voelt. Vorige week dit ook gehad. Bij mij was na 2 dagen het ergste voorbij. Ik denk nu na een week pas dat het helemaal de oude is 😅 hoop dat het snel voorbij is voor je!

11 dagen geleden

Reactie op Ramanur

Och, ik weet precies hoe je je voelt. Vorige week dit ook gehad. Bij mij wa ...
Oh wat naar hè! Heb je ook fluconazol gebruikt? Moest je dat oraal innemen of vaginaal?

11 dagen geleden

Oké nou fijn: de assistente had gezegd dat ik fluconazol vaginaal mocht inbrengen, blijkt oraal te moeten 😢 de tablet kan ik niet meer vinden nu.. heel fijn

11 dagen geleden

Ik had eerst een canesten gyno tablet ingenomen. Na 2 dagen merkte ik niets en werd ik helemaal gek, dus tweede tablet ingenomen na overleg. Beide waren vaginaal. De eerste voelde ik niets van, maar de tweede heb ik zo erg veel pijn van gehad een hele nacht lang. Oh oh... Zou toch even bellen wat nu 😭

11 dagen geleden

Oh zo naar! Je zou een icepack in een theedoek gewikkeld tegen je vagina kunnen houden, verlicht tijdelijk de jeuk. Evt maandverband natmaken en in de vriezer leggen en in je ondergoed leggen.

11 dagen geleden

Ik heb het gedurende deze zwangerschap 3x gehad. Vorige zwangerschap ook veel last van gehad, schijnbaar erg gevoelig ervoor. Bij de vorige zwangerschap 1x een tablet gehad van de huisarts en toen was het gelijk over. Helaas zijn deze tabletten niet meer leverbaar. Dus voor deze zwangerschap 2x canesten gyno gebruikt, 1x in de winkel gekocht en 1x via de huisarts 3 tabletten voor geschreven gekregen. Toen dat ook niet hielp via de huisarts een andere pil voor geschreven gekregen die tijdens de zwangerschap maar 1x gebruikt mag worden en deze hielp gelijk!

11 dagen geleden

Reactie op ×Jon

Oh zo naar! Je zou een icepack in een theedoek gewikkeld tegen je vagina ku ...
Goeie tips! Dankje

11 dagen geleden

Klinkt misschien een beetje gek maar koude yoghurt erop en erin kan verlichting geven. Helpt tegen de jeuk en brengt de zuurgraad weer in balans. Sterkte hoop dat je er snel vanaf bent

11 dagen geleden

Reactie op Ramanur

Ik had eerst een canesten gyno tablet ingenomen. Na 2 dagen merkte ik niets ...
Ze zei dat het geen kwaad kan, maar heb nu ook geen idee of het überhaupt iets bestrijdt nu

11 dagen geleden

Je vagina goed insmeren met kokosolie voor je gaat slapen werkt ook!

10 dagen geleden

Reactie op St3ph7

Ik heb het gedurende deze zwangerschap 3x gehad. Vorige zwangerschap ook ve ...
De pil vanochtend ingenomen! Na hoe lang merkte jij verlichting?

10 dagen geleden

Reactie op Maanlicht

De pil vanochtend ingenomen! Na hoe lang merkte jij verlichting?
Ik merkte vrij vlot al dat het afnam qua klachten.

10 dagen geleden

Ik heb denk ik sinds vandaag toch nog voor de derde keer eentje opgelopen 🫠 het doet enorm pijn maar ik kan “elk” moment bevallen en ben ook weer bang zo een eitje te gebruiken… pff

9 dagen geleden

Reactie op Babymei24

Ik heb denk ik sinds vandaag toch nog voor de derde keer eentje opgelopen � ...
Oh ik weet precies hoe je je voelt! Hetzelfde hier.. gisterochtend fluconazol ingebracht en het is wel minder maar absoluut nog niet weg.. hoop niet dat ik nóg iets moet gaan gebruiken

9 dagen geleden

Reactie op Maanlicht

Oh ik weet precies hoe je je voelt! Hetzelfde hier.. gisterochtend fluconaz ...
Ik wilde vandaag even bellen wat ze aanraden maar ik ga het ook maar doen op de hoop dat het weg gaat. Het doet gewoon zo een pijn :(

9 dagen geleden

Hier ook vaak last gehad en neem nu al lang vacramac. Als ik nu nog maar denk oei, dan neem ik 2 capsules per dag en zolang ik zwanger ben en geen last voel, neem ik er 1 per dag. En sindsdien geen infecties meer gehad. Heb ik op aanraden van mijn gyn beginnen nemen. Dit is natuurlijk en ondersteunt de natuurlijk flora.

9 dagen geleden

Reactie op Babymei24

Ik wilde vandaag even bellen wat ze aanraden maar ik ga het ook maar doen o ...
Ja ik zou ook nu alles aangrijpen om er vanaf te komen, die pijn/jeuk en ongemak wil je echt niet bij je bevalling 😩 hopelijk zijn we er heeeel snel vanaf 🍀

9 dagen geleden

Reactie op Klavertje2023

Hier ook vaak last gehad en neem nu al lang vacramac. Als ik nu nog maar de ...
Wat fijn dat dat werkt, is dat op recept?

9 dagen geleden

Reactie op Maanlicht

Wat fijn dat dat werkt, is dat op recept?
Is te verkrijgen zonder recept. Ik bestel het altijd online, dat is het goedkoopste. Ben wel van België...

6 dagen geleden

Inmiddels 4 dagen verder na het nemen van fluconazol. Klachten zijn bijna helemaal weg, alleen nog een klein beetje inwendig jeuk lijkt te blijven.. huisarts geeft aan alleen verder te behandelen als de klachten weer terugkomen maar alsnog lijkt mij dat de schimmel niet helemaal weg is?