Even een vraagje. Mijn schoonouders paste vandaag op ons zoontje. (Ontzettend dankbaar voor) maar nu kwamen wij eerder thuis dan eigenlijk verwacht en zag ik dat zij ons zoontje met een difrax fles zijn melk gaven. Terwijl wij de MAM flessen gebruiken. Dit hebben zij niet met ons overlegd. Ik heb gevraagd waarom ze met de deze fles zijn melk gaven. Toen zeiden ze dat je deze in huis hadden en wilde proberen omdat onze fles zou lekken (melk langs het mondje) en omdat hij zo aan de fles klakt. (Dit doet hij met alle flesjes, we hebben zelf al een aantal geprobeerd). Ik heb aangegeven dat ik wil dat ze met ons flesje de fles geven en dat ik het niet fijn vind dat ze ander flesje hebben gebruikt. Mijn partner gaf later in de auto naar huis aan dat hij eigenlijk vond dat ik wat overdreven had gereageerd. Ik heb aan het uitgelegd waarom ik het niet fijn vind en hij snapte dat wel. Mijn partner houdt totaal niet van confrontaties. Maar zie ik nou spoken of zouden jullie dit ook totaal niet oké vinden?