41 Reacties
2 jaar geleden
Ik liep met mn vorige zwangerschap in het ziekenhuis. Ik heb geen ervaring met jouw verhaal, maar ik weet wel dat ze heel goed meedenken. Laatste wat ze zelf willen is dat het misgaat, of door fysieke beperkingen of omdat jij het door de stress/zorgen niet aankan. Hou hoop en bespreek goed hoe je je voelt, zowel mentaal als fysiek. ♡
2 jaar geleden
Vaginale bevalling
Maar ik heb ook reuma en daarom strak onder toezicht zelfs te horen gekregen u krijgt een klein kindje naja dat had voor de rest niks te maken met de scoliose maar na 2 dagen inleid poging weer naar huis gegaan want ik was op eindstand kindje van 4800 gram dus die rugge prik was bij mij echt een geschenk
2 jaar geleden
Ik heb ook scoliose, en ben geopereerd. 40 cm van mijn rug (schouderbladen tot onderrug) is recht en vastgezet. Ik ondervind er geen problemen van. Nu voor de eerste keer zwanger (6+2), dus we gaan het meemaken! Ze zeggen dat scoliose een zwangerschap niet hoeft te belemmeren. In jouw geval met een bocht in je onderrug en de irritaties klinkt het wel wat lastiger. Het lijkt me dat ze goed luisteren naar jouw wensen. In ieder geval, veel succes!
2 jaar geleden
Hier twee jaar geleden geopereerd aan scoliose en mijn rug staat dus volledig vast. Ik ga morgen bij de gynaecoloog en ga dit ook al eens vermelden. Ik ben nu 7+6, ik zou liefst gewoon bevallen. Zal dan waarschijnlijk wel zonder ruggenprik zijn.
2 jaar geleden
Reactie op baby2on
Heb je nog overleg gehad met je gynaecoloog ?
Ik heb overleg gehad met de gynaecoloog en zat daar huilend aan tafel haha. Ze was super lief en zei ; "je moet niks ! We doen alles hoe jij het wilt , vaginaal of keizersnede. Ik wil niet dat je nu stress hebt daarover, je moet juist gaan genieten." Dus ik ben heel blij met haar reactie en dat geeft mij erg veel rust !
2 jaar geleden
Hey aurora ik heb zelf scoliose operatie gehad toen ik 15 was
En heb een kind geplande keizersnede
Nu verwachting van de 2e ik snap je angst