35 Reacties

11 maanden geleden

Met drie kinderen is ons hele huis een speelhoek 馃槄

11 maanden geleden

Leuk!! Ben ook benieuwd

11 maanden geleden

Midden in de woonkamer bij mij馃ぃ we zijn toch alleen met zijn twee mijn zoontje en ik. Ik vind het juist wel gezellig 馃槉

11 maanden geleden

Wij zijn net bezig met een speelhoek. Werden gek van al het speelgoed overal in huis馃槄 dat van de jongste valt nog wel mee, maar dat van de oudste ligt echt overal en nergens. Dus vonden het wel tijd voor een speelhoek. Zal een foto maken als het klaar is馃槃

11 maanden geleden

Onder de tv 馃槀

11 maanden geleden

Reactie op Lisa1320

Wij zijn net bezig met een speelhoek. Werden gek van al het speelgoed overa ...
Hier hetzelfde馃槄 Alleen er moeten daarvoor eerst 2 stoelen uit de serre naar de zolder maar daar is het ook nog een bende馃檲 Dus het duurt allemaal iets langer dan gepland馃槄

11 maanden geleden

Wij hebben een hoek in de woonkamer voor de kleine ideaal

11 maanden geleden

Reactie op Chezzy

Haha, wij hebben er 2 en ik vind dit al herkenbaar 馃槅. De ene helft van de woonkamer is speelgoed en de andere helft is onze zithoek. Maar gedurende de dag verandert het hele huis in een speelhoek.

11 maanden geleden

Dit is onze speelhoek voor onze 2.5jarige en baby, hebben eronder een speelmat die uitgerold kan worden. In de keuken staat een speelkeukentje. Zal ook een foto van de kastjes en keukentje delen.

11 maanden geleden

De kastjes ingedeeld

11 maanden geleden

Het keukentje

11 maanden geleden

Het lelijke v-tech speelgoed is favoriet 馃ぁ

11 maanden geleden

Dit is onze speelhoek! Grote kast heb ik in de zelfde kleur meegeverfd als de muur en er komen nog lades en planken in. Inmiddels de achterwand van de kast ook een behangetje gegeven !

11 maanden geleden

En deze dingetjes nu opgehangen op de muur!

11 maanden geleden

Inmiddels zijn er nog 250ballen erbij gekomen 馃き Fijn plekje om te spelen 馃

11 maanden geleden

Onze speel grondbox

11 maanden geleden

Reactie op svsan

Wij hebben een hoek in de woonkamer voor de kleine ideaal
Ja ik ook ideaal zo n grote grondbox 馃槏 de oudste van 6 jaar gaat er ook mee in. Dan gaan ze samen lekker spelen.

11 maanden geleden

Wij hebben deze van bol.com, super snel in elkaar te zetten, ballen en een leuke mat erbij, wij hebben wel wat zachtere tegels van temu erbij besteld, dat is ook wat warmer meteen, ze vermaakt zich echt prima hierin 馃グ馃コ

11 maanden geleden

Reactie op Onderdekoffer

Onder de tv 馃槀
Hihi bij ons ook onder de tv en dezelfde Speelmat (ongeveer)

11 maanden geleden

Reactie op Chezzy

Dit dus haha 馃き