2 Reacties
7 uur geleden
Proberen overdag wel in eigen bedje te leggen ookal zijn het korte slaapjes zo leert ze wel dat dat ook een veilige plek is.
Ik ben al met 3 maanden begonnen met overdag in eigen bedje te slapen leggen omdat haar broer ook eennerg moeilijke slaper was.
Maar ik heb elke dag geprobeerd lukt het niet morgen weer een dag. Het waren korte slaapjes van 20/30 min soms 1x slaapje per dag soms 2 en soms niet .
Mijn dochter slaapt al tijdje nu in haar eigen bedje is nu 23 weken maar heeft nog geen een keer een nacht door geslapen hoor maar ze doet het wel goed verder in eigen bedje
Misschien heb je er wat aan succes!🍀❤️
6 uur geleden
Waar slaapt hij nu?
Inderdaad overdag ook in eigen bedje laten slapen.
En (korte) ritueeltjes toevoegen voor ieder slaapje. Zo weet hij dat het tijd is om te gaan slapen. Even consequent doen en na een paar dagen ga je het merken aan hem.
Zou daarna het leren slapen in eigen bedje volgens de pick up put down methode doen. Begin hier vooral mee te oefenen tijdens de ochtendslaapjes die zijn het makkelijkst. Als laatst de avond/nachten. Tot die tijd vooral doen wat nu ff t beste werkt, je hebt zelf ook je slaap nodig.
Misschien kun je hier iets mee succes!