311 Reacties
één maand geleden
Reactie op Sallyyy
Jeetje heftig zeg!
Ik worstel vaak ook met bedtijd. Mijn dochter doet ook ...
Dat herken ik inderdaad ook! En het is een onmogelijke keuze. Aan de ene kant wil ik 's avonds heel graag wat tijd voor mezelf en partner, maar aan de andere kant wil ik het tweede deel van de nacht heel graag slapen. Dus nu hoop ik maar dat ze wat afwisselt, ene keer de avond goed slapen, andere keer de nacht😂
één maand geleden
Reactie op Sallyyy
Omg dat is echt heftig zeker zo aan het begin van de nacht als je zelf dolg ...
Ja dat doet dochter dus ook. Vaak slaapt ze dan nog tot half 9/9 uur. Met veel geluk slaapt onze peuter ook tot een uur of 9 (vanochtend zelfs 10, meestal zo'n 1 keer per week), maar de meeste ochtenden is hij rond half 8 wel wakker. Ik slaap overigens ook niet meer als het al licht is, maar daarom hebben we op de hele bovenverdieping rolluiken en verduisterende gordijnen. En die gaan pas open zodra iedereen wakker en uit bed is😅
één maand geleden
Vandaag weer lekker vroege vogel:
19:30 uur naar bed
20:30 wakker, troosten, steeds wakker worden
23:00 uur slapen
00:45 nachtvoeding
3:30 uur nachtvoeding
06:15 uur klaarwakker
08:00 uur as we speak now slaapt ze in mijn armen en kan ik haar weer wegleggen in bed en wie is er klaarwakker 🙋🏻♀️
één maand geleden
Reactie op LindyDr
Dit hebben wij hier ook gehad! Heeft ongeveer 2 weken geduurd, maar het wor ...
Goed om te lezen! Momenteel voelt het hopeloos haha, alsof hij nooit meer in z'n eigen bed gaat slapen 🤣
één maand geleden
Reactie op Sallyyy
Omg dat is echt heftig zeker zo aan het begin van de nacht als je zelf dolg ...
Haha nee, maar ik houd de wakkertijd express langer in ochtend, zodat ze wel duidelijk door heeft dat het de start van de dag is.
één maand geleden
Reactie op Novbaby2020
Hier opeens ook dikke drama. Altijd goede slaper geweest en alleen wakker v ...
Heeft die van ons ook opeens, maar denk ook dat het sprong 5 is die tussendoor komt fietsen
één maand geleden
Reactie op Loenie87
Joe👋🏻
Ik zit in de tweede ronde met een slecht slapende baby. De eerste ...
Alsof je mijn verhaal hebt verteld. Confronterend maar zo gaat het ook elke avond nacht en dutjes bij ons. Qua ontwikkeling ook? Zet me toch ook wel aan het denken. Omdat ze zo snel gaan, toch drukker in het koppie nu? En straks als ze het allemaal kunnen niet meer? (Wishfull thinking🤣) hang in there!
één maand geleden
Reactie op Loenie87
Haha echt hè. Ik kan dat gewoon niet hoor. Een ziek kind; nog problem, sta ...
Precies hetzelfde.. 😂😂 ik slaap ook in 1 minuut weer in gelukkig en zij vaak ook
één maand geleden
Reactie op Oktobermeisje
Heel eerlijk heeft dat bij ons wel een stukje rust gebracht. We waren toen ...
Haha ja ik kan het niet over mn hart verkrijgen. Kan soms klagen over de nachten maar vind het ook soms heerlijk gezellig en eigenlijk heel bijzonder dat we dit zo samen doormaken
één maand geleden
Reactie op Loenie87
Joe👋🏻
Ik zit in de tweede ronde met een slecht slapende baby. De eerste ...
Dit is létterlijk een kopie van ons leven en het slaappatroon van onze dochter op dit moment. Echt ieder woord komt overeen - I feel you! 🙏🏼 mijn man was gisteren voor het eerst in een half jaar een avond weg en moest mijn peuter en baby naar bed brengen, vrij intens op dit moment 😅 (en mega dankbaar dat we de avonden altijd samen doen)
één maand geleden
Ik weet, ik mag niet klagen. Maar ik vraag me wel oprecht af of baby’s uit zichzelf ineens langer gaan slapen? Hier is het altijd rond de klok van 06.00, vandaag kwart voor 6 en wil dit zo graag met een uur verlengen.
Ik wil ons “schema” ook wel delen voor feedback maar dan hoor ik het wel.
En nogmaals als ik jullie verhalen lees durf ik dit bijna niet te typen, maar first time mom en wil ook dit nog zo graag veranderen…………
één maand geleden
Reactie op Meissie1990
Ik weet, ik mag niet klagen. Maar ik vraag me wel oprecht af of baby’s uit ...
Hoelaat gaat jouw kleintje naar bed toe? Met mijn dochter heb ik het bewust geschoven naar 20:00-08:00, want ik vond zelfs 7 uur al te vroeg haha. Dat is prima gelukt en zoontje draait nu mee in haar ritme. Die ligt ook rond 20:00 uur te slapen en wordt dan tussen 7:30-8:30 wakker nu sinds een paar weken.