313 Reacties

één maand geleden

Ik meld me ook 😫 slaap wordt alleen maar slechter, zowel overdag als ‘s nachts. Heb op dit moment gewoon geen moment om even bij te komen, ben alleen maar bezig met haar en de slaapjes.. vannacht bijna elk uur gezien

één maand geleden

Hier ook al een paar weken drama snachts en nu ook opeens overdag. Ik krijg zooo weinig slaap. Elke avond op tijd naar bed maar dan kan ik niet in slaap komen. Alsof mn lichaam het niet kan loslaten,wetende dat hij elk moment kan wakker worden.

één maand geleden

Reactie op Merel456

Hier ook al een paar weken drama snachts en nu ook opeens overdag. Ik krijg ...
Zo herkenbaar!! Je ligt toch een soort van te wachten ofzo

één maand geleden

Reactie op ennasil94

Pfff zoontje van 6 maanden is deze nacht weer elk uur wakker wat een drama
Dit heb ik al 5 weken nu pfff snap er niks van ervoor ging alles goed sliep hele nacht door

één maand geleden

Hier al 2 nachten niet geslapen, letterlijk niet. Zoontje is echt intens verkouden met oorontsteking. Ik ben vannacht met hem op de bank beland zodat manlief wat kon slapen voor werk, maar wat een hel is dit! Iemand tips??

één maand geleden

Reactie op Merel456

Dit had ik ook vannacht! Mijn dochter werd 01:30uur wakker voor een nachtvoeding en ik kon haar redelijk snel weer slapend wegleggen maar toen kon ik de slaap niet meer vatten en ben ik wakker geweest tot 03:30 uur toen ze weer wakker werd. Echt 🤯 zooo frustrerend

één maand geleden

Reactie op Merel456

Ik heb dat ook heel erg , mijn lichaam is soms zo gefocust op het feit dat hij ieder moment wakker kan worden , waardoor ik dus niet in slaap kan komen

één maand geleden

Meer babys die best willen slapen snachts maar dan wel grote delen van de nacht vastgehouden willen worden?

één maand geleden

Reactie op kelliee90

Ik heb dat ook heel erg , mijn lichaam is soms zo gefocust op het feit dat ...
Pff ik ook😣

één maand geleden

Reactie op LindyDr

Hier al 2 nachten niet geslapen, letterlijk niet. Zoontje is echt intens ve ...
Afwisselen met je man? Werk is niet alles. Tenzij hij een gevaarlijk beroep heeft of vrachtwagen chauffeur is

één maand geleden

Reactie op Jessara

Afwisselen met je man? Werk is niet alles. Tenzij hij een gevaarlijk beroep ...
Vrachtwagenchauffeur dus😂

één maand geleden

Reactie op LindyDr

Verdorie hahaha. Heftig zeg. Hopelijk is de kleine snel beter 🤍

één maand geleden

Reactie op langnekoor

Meer babys die best willen slapen snachts maar dan wel grote delen van de n ...
Dochtertje hier slaapt de nacht door als ze op me slaapt. Slaapt niet en wordt ieder half uur/ uur wakker als ze in dr bed ligt.

één maand geleden

Reactie op langnekoor

Hier ligt ze klem tegen me aan, anders slaapt ze nauwelijks en ik dus ook niet.

één maand geleden

Reactie op Loenie87

Hier ligt ze klem tegen me aan, anders slaapt ze nauwelijks en ik dus ook n ...
Oh dat hebben jullie dus ook! Tweede helft van de nacht neem ik de mijne ook altijd bij me omdat er anders niet geslapen wordt. Hij kruipt dan zowat in me 😂

één maand geleden

Reactie op langnekoor

Jup, slapen op de arm is oké, in bed zozo.

één maand geleden

Reactie op langnekoor

Herkenbaar! Nu ineens. Van te voren niet gehad. Sliep hij in de co sleeper naast mij. Nu wilt hij vooral op of naast mij slapen.

één maand geleden

Reactie op Loenie87

Hier ligt ze klem tegen me aan, anders slaapt ze nauwelijks en ik dus ook n ...
He wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben😂 maar doet jullie lichaam ook zoveel pijn tegenwoordig.. mijn heupen enz doen echt pijn snachts

één maand geleden

Reactie op MamaJ2022

He wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben😂 maar doet jullie lichaam ...
Ja het is vreselijk. Ik word soms echt wakker van de pijn. Ik slaap wel met een voedingskussen tussen mijn knieën maar soms moet ik echt een beetje naar mijn rug draaien omdat het anders echt niet te doen is. Ik trek dan wel 1 been op om toch nog een beetje in de maternale houding te liggen maar mijn lijf heeft het er maar zwaar mee.

één maand geleden

Reactie op Loenie87

Ja het is vreselijk. Ik word soms echt wakker van de pijn. Ik slaap wel met ...
Ja echt he.. maar hoe heeft jouw kindje het overdag dan? Mijne slaapt slecht in haar eigen bedje en ik probeer wel te slaap trainen maar ik ben al weken bezig