11 Reacties

14 dagen geleden

Hier bijna 6 maanden en vaak wel 4/4,5 uur nog, verdeeld over 2 of 3 dutjes

14 dagen geleden

Hier 5 maanden en tussen de 2,5 en de 3,5 uur. 3,4 of 5 dutjes per dag

14 dagen geleden

Hier alleen hazenslaapjes, tenzij ik bij haar ga liggen. Dan slaapt ze zo 2 uur achter elkaar in de middag. Ze slaapt ongeveer 4 a 5 uur overdag als ik naast haar heb gelegen. Doe ik dat niet, dan zo'n 3 a 4 uur schat ik. Houd het niet echt bij 😅

14 dagen geleden

Reactie op marlousanne

Hier bijna 6 maanden en vaak wel 4/4,5 uur nog, verdeeld over 2 of 3 dutjes ...
Heerlijker was hier een paar weken terug ook maar wordt steeds minder lijkt wel. Toen waren het wel eens dutjes van 2 uur dat tikt aan.. maar vanmorgen 1.5 vanmiddag 1.5 en dat laatste dutje duurt ook steeds korter vandaag maar 30 min.. vind 3.5 zo weinig 😅 gister toevallig wel ruim 4 uur, maar die dag ervoor ook maar 3.5..

14 dagen geleden

Reactie op T8998

Hier alleen hazenslaapjes, tenzij ik bij haar ga liggen. Dan slaapt ze zo 2 ...
Niks te klagen dan denk ik haha volgens mij is 3 a 4 heel netjes.

14 dagen geleden

12-17 uur per 24h is normaal voor deze leeftijd, dus volgens mij doen alle babys het dan keurig :) Hier ongeveer 11h 's nachts (ligt meestal 12h in bed, maar komt vaak voor voeding) en dan overdag tussen de 3 en de 4 uur, een beetje wisselend!

14 dagen geleden

Ik denk rond de 2,5-3,5 uur per dag

14 dagen geleden

Reactie op Anoniempje07

Heerlijker was hier een paar weken terug ook maar wordt steeds minder lijkt ...
Het wisselt hier ook nog hoor! Soms wel 2 dutjes van allebei ruim 2 uur en dan nog een klein dutje in de namiddag. Vandaag was het vanmorgen 1,5 uur, vanmiddag 2 uur en namiddag 5 minuten🫠 zolang ze de avond&nacht goed slaapt en niet oververmoeid lijkt vind ik alles wel prima haha!

14 dagen geleden

ca. 4-5 uur overdag

14 dagen geleden

Dochter is 4,5 maand en slaapt drie keer overdag. Totaal zo’n 4-5 uur.