27 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op langnekoor

Hoe gaan jullie om met de weerstand bij het in bed leggen?
Ik heb ervoor gekozen om toen de weerstand bleef het in eigen bedje oefenen uit te stellen en de baby langer beneden bij ons te laten slapen. We hebben toen op een andere plek het zelf in slaap vallen geoefend (kinderwagen) en bleven slapend wegleggen. Voor mezelf zo de druk eraf gehaald en toen na een aantal dagen vond ook onze zoon het minder een probleem. Nu kan hij het grootste gedeelte van de tijd zelf in slaap vallen in de co-sleeper of kinderwagen. Lukt het niet dan neem ik hem bij me

3 maanden geleden

Reactie op Liene91

Ik heb ervoor gekozen om toen de weerstand bleef het in eigen bedje oefenen ...
En hoe oud is je baby nu?,

3 maanden geleden

Reactie op Daphne5809

Was het toevallig deze? https://www.hushlittlebaby.nl/hoe-ik-mijn-baby-zel ...
Wat fijn om te lezen dat zij ook niet op tijd de vermoeidheidssignalen bij haar kinderen zag! Ik tuur me ook suf..

3 maanden geleden

Reactie op langnekoor

En hoe oud is je baby nu?,
Nu is hij 12 weken

3 maanden geleden

Reactie op Daphne5809

Zo herkenbaar… hopen dat het een fase is en erover heen groeit! Bij jou ook ...
Hier ook in de auto inderdaad.. Wordt moe, maar gaat zich enorm verzetten en zet het op een gegeven moment op een krijsen.. Heel lastig! Ze wordt hier nu ook ‘s nachts ineens veel vaker wakker en gaat dan ook gelijk huilen. Speen, sussen, wiegen in bedje helpt allemaal niet. Moet haar dan telkens oppakken en wiegen, heel vermoeiend…

3 maanden geleden

Reactie op frummeltje1

Hier ook in de auto inderdaad.. Wordt moe, maar gaat zich enorm verzetten e ...
Hier ook! Hebben een paar weken gehad dat ze één nachtvoeding had rond 4 uur maar deze week ineens weer minimaal 2 of 3 keer wakker ‘s nachts. Zitten wel middenin de derde sprong dus hoop dat het hierna weer beter wordt; en hopelijk bij jou ook een fase!

3 maanden geleden

Reactie op Daphne5809

Hier ook! Hebben een paar weken gehad dat ze één nachtvoeding had rond 4 uu ...
Alles is een fase vertel ik mezelf maar 10x per dag 😉