6 Reacties

één maand geleden

Ons zoontje (zelfde leeftijd) kan savonds en snachtd ook goed zelf in slaap vallen maar overdag is het andere koek. Vaak dutjes van 3kwartier, heel soms tussen de middag wel 2 a 3 uur achter elkaar. Hij slaapt elk dutje bij ons in zn slaapzak anders gaat ie zeker lopen 'klote' haha. Benen in de lucht en spelen

één maand geleden

Altijd in de slaapzak hier! Zo niet, dan draait hij echt het hele bed rond ook 😅

één maand geleden

Altijd in de puckababy, hier nu zo gewend, zonder slaapt hij niet! Binnenkort als ik dit moet afleren dan krijgt hij de slaapzak aan. Ik heb dat ook bij mijn andere kindjes gedaan, aangezien ze uiteindelijk ook onder de lakens vandaag schuiven of trappen en het koud krijgen en dus weer wakker worden.

één maand geleden

Wij doen altijd een slaapzak aan voor een dutje in bed (en het broekje uit). Zo doen ze het bij ons op de opvang ook en ik wilde dat ze dat dus ook als slaapassociatie heeft. Regelmatig vallen haar ogen al dicht zodra ze de slaapzak aan heeft, dus hier werkt het wel als teken van 'ik moet slapen'. 😄

één maand geleden

Overdag ligt hij ook in slaapzak idd. Als we een dagje weg gaan zoals efteling ofzo nemen we slaapzak ook wel eens mee. Als hij niet lekker wil slapen, dan slaapzak aan in de bak en dan slaapt hij zo

één maand geleden

Altijd met slaapzak aan. Tenzij we onderweg of buiten zijn.