7 Reacties

4 maanden geleden

Ons kindje is morgen 9 weken oud en het verschilt soms echt nog per dag. Gisteren overdags was hij heel huilerig en heeft maar heel afentoe een hazenslaapje van een klein halfuur gedaan. Daarentegen heeft hij vandaag overdags van 09.00 tot 12.00 uur geslapen en nu inmiddels babad 13.30 uur alweer een halfuur. Ons kleintje slaapt al 3 nachten achter elkaar door van 22.30 uur tot ongeveer 06.00 a 06.30 uur. De nachten verlopen stabiel maar overdags is het nog erg wisselend

4 maanden geleden

Reactie op lcupedo

Ons kindje is morgen 9 weken oud en het verschilt soms echt nog per dag. Gi ...
Onze kleine heeft dit ook, slaapt s'nachts van ongeveer 23uur tot een uur of 7 na het voeden en verschonen slaapt ze nog weer tot 10 uur en overdag slaapt ze max 20/ 30min

4 maanden geleden

Reactie op lcupedo

Ons kindje is morgen 9 weken oud en het verschilt soms echt nog per dag. Gi ...
Grappig is zoontje is precies even oud en precies hetzelfde verhaal!

4 maanden geleden

Reactie op Rieknola

Grappig is zoontje is precies even oud en precies hetzelfde verhaal!
Oh wat toevallig! zelfde geboortedatum en ook een jongen

4 maanden geleden

Reactie op lcupedo

Oh wat toevallig! zelfde geboortedatum en ook een jongen
Ja precies! Alleen slaapt Jip al anderhalve week door🤪altijd baas boven baas he😉Hij heeft sinds kort overdag moeite met in zn bedje slapen. Dat ging eerst wel goed.

4 maanden geleden

Heel wisselend, maar ze is sowieso Koningin Korte Dutjes🙈 In mijn armen, in bed, in de draagzak, ergens tussen de 20 en 45 minuten schieten die oogjes open. Heeft ze nog geen slaapcyclus afgerond dan krijg ik haar soms wel weer in slaap, maar is de slaapcyclus afgerond dan maak ik alleen nog een kans als ze al in de draagzak zit. Maar vaak is ze dan gewoon wakker. Als er niks dwars zit is haar wakkertijd ergens tussen de 60 en 90 minuten, dus ze doet een hoop dutjes op een dag🙈 Vandaag sliep ze per hoge hoge hoge uitzondering 2,5 uur in de draagzak, werd wakker om te drinken en sliep toen nog een half uur in mijn armen. Maar ze kon gisterenavond de slaap niet vatten, dus ze moet even inhalen. 's Nachts gaat beter, ze pakt nu meestal eerst een blokje van 7 uur en daarna 3 tot 4 uur.

4 maanden geleden

Onze dochter begint de dag vaak tussen 7 en 8. Dan 1,5u wakker tijd en dutje. Voeden, spelen en dan weer door naar ‘t volgende dutje. Zo doen we dat de hele dag door. Dus zit ze op zo’n 3/4 dutjes. Haar laatste dutje is vaak toch lastig en dan voed ik haar in slaap. We brengen haar standaard tussen 18-20 naar bed voor de nacht. Ik geef volledig bv en dus geen tijdschema wat ik volg. Maar ze slaapt eigenlijk standaard na de 1,5u dat ze wakker is, hier zit de tijd van voeden bij in.