Hi allemaal,
M’n dochter (bijna 21 weken) heeft een lange tijd gehad dat ze rond 5.00/6.00 uur voor de eerste fles kwam. Dit was helemaal prima als eerste fles van de dag. Sinds een dag of 3 komt ze al veel eerder… vannacht was het al 02.00 en gister en eergister 3.00. Voor de rest heeft ze overdag geen moeite met slapen en slaapt ze totaal 3 uur overdag. Ook ‘s avonds in slaap komen gaat makkelijk. Het is alleen dat ze dus nu eerder komt snachts en persee een klein flesje wilt. Ik probeer snachts van alles en ben vaak ook wel een klein uurtje bezig maar kom uiteindelijk altijd bij een flesje uit. Ze is al aardig aan de maat dus wil ‘s nachts echt niet meer als 60 cc geven. Vaaak gaat ze daarna meestal wel slapen, vannacht duurde het wat langer omdat ze denk ik niet genoeg had aan dat kleine flesje.
Is dit ook een vorm van slaapregressie? En is het slim om een flesje te geven? Ik wil ook niet dat ze er aan went maar ik merk aan alles dat ze trek heeft.. ( komt gewoon niet in slaap en zuigt enorm hard aan der speentje)