626 Reacties
2 maanden geleden
Ik twijfel een beetje. Lijkt mij wat te vroeg want mijn zoontje is vandaag precies 14 weken, maar de afgelopen weken was slapen een hell. Niet willen slapen overdag of alleen maar hazenslaapjes. In de nacht opeens 2x komen waar hij eerst doorsliep of maar 1x kwam. Soms na zijn nachtvoeding 2 uur lang klaarwakker zijn of in de avond gewoon niet in slaap willen vallen. Nu sinds een paar dagen valt hij opeens zelfstandig in slaap, iets wat hij voorheen nooit deed/kon en slaapt een gat in de dag. Wat ik zeg, het is eigenlijk te vroeg maar alle signalen waren er wel. Dus ik hoop eigenlijk niet dat het nog komen moet😂😂
2 maanden geleden
Reactie op ennasil94
Ik twijfel een beetje. Lijkt mij wat te vroeg want mijn zoontje is vandaag ...
Ja lastig hé. Het valt ook precies tussen de sprongetjes dus ik twijfel ook een beetje. Overdag is slapen een ramp maar de nachten gaan tot nu toe wel goed (Fingers crossed dat het blijft)
één maand geleden
Ik vind ‘m best pittig. Zowel dag als nacht slaapt ze onrustig. Steeds wakker, zelfs in onze armen wiegend blijft ze onrustig.
Als we haar al weg kunnen leggen is dat voor een half uurtje en dan begint het riedeltje opnieuw.
Kan me dit niet zo herinneren van m’n oudste.
Die vindt het ook lastig dat we overdag zo druk daarmee zijn dus die heeft veel schermtijd op het moment omdat ik letterlijk m’n handen vol heb 😅
één maand geleden
Ons kindje lijkt er doorheen te zijn. 2 weken lang echt onrustige nachten gehad(weer voeding, heel lang kletsen etc., om het halfuur soms wakker worden). Nu slaapt ze overdag (niet altijd) vaak langer door dan een halfuur! Soms wel 2,5 uur. En s’nachts komt ze ook nog maar 1x voor een speentje. Merk wel echt verschil qua slaap! Kost overdag ook minder moeite om haar in slaap te krijgen. Ze is 16 september 5 maanden.
één maand geleden
Ik ben blij jullie reacties te lezen !! Hier zitten we er ook midden in . Zoontje is 4 maanden , slaapt amper overdag, sliep door maar dat is ook opeens verleden tijd .. is heeel ontevreden , wilt niet alleen in de box liggen etc. Hoop dat dit snel voorbij is ♡. Succes mommys !!
één maand geleden
Wat arelaxt deze slaapregressie 🙈 Ik dacht, yes, eindelijk sprong 4 achter de rug maar nu is het nog veeeel erger dan tijdens sprong 4🙉 Mijn zoontje heeft nog niet eerder zo hard gehuild en slaapt overdag alleen nog lepeltje lepeltje en vanaf 3 uur 's nachts klaar wakker en jammeren. Ik moet volgende week gaan werken 🫨
één maand geleden
Hier sinds een week ook drama. Baby is 17 weken. Elk uur wakker, speen er weer in, soms wel willen drinken en soms juist niet. Nachten zijn pittig. Overdag gaat t nog. Hopelijk snel voorbij! Van alle vermoeidheid ik nu ook nog een koortslip, en maandag weer aan het werk voor het eerst…
één maand geleden
Pffff afgelopen 3 nachten kwam hij opeens weer meerdere keren, terwijl hij eerder altijd doorsliep van 21.00 tot 6.30.. 😢 Overdag is hij vaak onrustig en kan opeens in huilen uitbarsten. Bij het slapen heeft hij opeens echt het speentje nodig, als die uitvalt dan wordt hij wakker. Zodra ik hem weer in doe valt hij weer langzaam in slaap. In de nacht drinkt hij juist heel goed en valt dan vaak wel weer in slaap. Vanaf de ochtend en verder overdag drinkt hij soms goed en soms wilt hij helemaal niet. Hij is snel uitgekeken op liggen in de box, speelmat, baby sensory en bepaalde houdingen in de armen. Hij hangt het liefst de hele dag over mijn schouder.. Hoe lang duurt deze slaapregressie periode?
één maand geleden
Wij zitten er ook midden in. Nu al ruim 4 weken dat hij niet meer doorslaapt.
Gisteren bericht gestuurd naar BureauSlaap op Insta en zij stuurde terug dat de piek met 4 maand en 3 weken is. Als de baby 5,5 maand oud is is het helemaal voorbij..
Hier overdag korte slaapjes, veel wakker tussendoor, moeilijk in slaap te krijgen. Kan niet wachten totdat onze jongen overdag langer slaapt! Ik houd me maar voor dat we de langste tijd gehad hebben, hopelijk… (hij is van 8 mei).
één maand geleden
Reactie op Demi97
Ons kindje lijkt er doorheen te zijn. 2 weken lang echt onrustige nachten g ...
Fijn dit te lezen! Ik moet dus blijven geloven dat het beter wordt 🫢😂..
één maand geleden
Ik denk wij ook en ik ben zo moe, haha. Nu waren wij enorm verwend met ons kindje wat vanaf 2 weken oud doorsliep tot half 7, maar nu sinds 3 dagen is dat meer dan over. Ze slaapt tot een uur of 3.00 en dan begint de ellende. Ze heeft geleerd om te rollen van rug naar buik maar niet van buik naar rug, dus ze rolt steeds naar haar buik en kan vervolgens niet meer terug, om het kwartier geeft ze een gil en kunnen wij weer gaan kijken en haar terugdraaien, waarna het weer van voor af aan begint. Ook wil ze ineens een voeding in de nacht, daar waar ze normaal echt geen grote drinker is slokt ze nu ineens een fles van 180+6 weg. Ik hoop echt dat dit niet aanhoudt en het snel weer stopt, want er iedere nacht vanaf een uur of 3 elk kwartier eruit is geen doen, mochten er mensen zijn met tips, graag! 🥹