626 Reacties

één maand geleden

Reactie op Meissie1990

Hier vanochtend ook 40 laten staan. Kan ook niet anders na de afgelopen dag ...
Hahahaha ik weet soms niet met wat wel en niet bij de regressie hoort. Het maakt ons hier ook niet meer zo veel uit. We volgen haar gewoon hahaha.

één maand geleden

Reactie op Meissie1990

Hier vanochtend ook 40 laten staan. Kan ook niet anders na de afgelopen dag ...
Het zijn allemaal maar commerciële en bedachte begrippen he, ‘wakkertijden’ ‘slaapregressie’ je baby zegt het allemaal echt niks 🤣 Het maakt dus ook eigenlijk niet uit wat wat is en wat waarbij hoort 😊

één maand geleden

Reactie op Meissie1990

Oké, dank jullie. Ik heb het idee dat hij ook liefst nu op z’n zij slaapt, ...
Rollen kan ermee te maken hebben! Mn dochter ging opeens liever op haar zij liggen snachts en daarna begon het rollen. Ze slaapt sindsdien veel rustiger op haar zij.

één maand geleden

Dames ik merk zoveel spanning voor de aankomende avond en nacht. Terwijl het maar één nacht drama was. Hoe krijg ik de onrust/spanning uit mn lijf? Heb bijv helemaal geen eetlust 😔. Op dit soort dagen zit ik mezelf zo in de weg

één maand geleden

Reactie op Meissie1990

Dames ik merk zoveel spanning voor de aankomende avond en nacht. Terwijl he ...
Ahhh germ meis! Ik herken de spanning die in lijf gaat zitten, je staat zo ontzettend aan nu. Ik schrijf even wat opties die mij helpen, sommige zijn erg persoonlijk . Daarnaast zet wat eten straks langs je bed waar je op dat moment zin in hebt, al is er alleen een reep chocolade 😊 1 heet douchen ( muziek Celine Dion) 2 Mediteren ademhalingen 3 yoga oefeningen ( stretchen)

één maand geleden

Reactie op Maaike1810

Ahhh germ meis! Ik herken de spanning die in lijf gaat zitten, je staat zo ...
Dank je! Mijn vriend is weer terug en doet straks de avondfles zodat ik even lekker kan douchen. Heb het er met hem over gehad en dat lucht ook op. Plannetje gemaakt voor wat als het weer gebeurt.

één maand geleden

Ik heb het ook heel erg, sinds een maand gebruik ik Vitakruid Silsolutions en het lijkt nu minder erg uit te vallen (kan toeval zijn). Weet hoe je je voelt, sterkte!

één maand geleden

Reactie op Meissie1990

Dank je! Mijn vriend is weer terug en doet straks de avondfles zodat ik eve ...
Dat is fijn 💙 ik duim op een betere nacht voor jullie!

één maand geleden

Reactie op Meissie1990

Dank je! Mijn vriend is weer terug en doet straks de avondfles zodat ik eve ...
Ah dat is super fijn! Heel even goed onder die hete douche met je hoofd zodat je even niks hoort om je heen. Op naar een wat betere nacht!

één maand geleden

Dochter is 20 weken en ineens sinds een week is ze na de fles 'snachts een uur klaarwakker. . Nooit eerder gehad zo. Ik mag alsnog niet klagen maar ik kom zelf hierdoor amper weer in slaap want ik sta dan gewoon helemaal aan.

één maand geleden

Reactie op saffiee

Nou mag toch hopen dat hier de piek is aangebroken, heb vannacht ieder uur ...
Hier vannacht ook weer. Terwijl ik toch echt dacht dat we uit de regressie waren. Ging een week best goed maar nu lijkt het weer terug bij af te zijn. Zowel overdag als snachts bijna geen gekoppelde slaapjes😵‍💫.....ik begin toch een beetje behoefte te krijgen naar een halve nacht doorslapen...ik merk ook dat ze weer wat anders het leren is... Ze duwt zich rechtop als ze op haar buik ligt. ( Opdrukken). Nieuwe week nieuwe kansen ...op hoop van verbetering🙏

één maand geleden

Reactie op Maaike1810

Hier vannacht ook weer. Terwijl ik toch echt dacht dat we uit de regressie ...
Ohhh wat pittig zeg. Zeker wanneer je denkt dat het weer voorbij was… Ik snap heel goed dat je toe bent aan wat meer slaap. Je raakt echt helemaal op zo. Wel knap dat ze zich begint op te drukken! Rolde ze nu ook al of niet? Hier heb ik geprobeerd hem op z’n eigen kamer te laten slapen, omdat ik dacht dat hij wakker werd van ons. Om 00:30 was ik al 4x naar hem geweest dus heb hem bij me genomen, en tot nu is hij nog zeker 4x wakker geweest in de tussentijd. Ik zag gister ook een doorkomende tand bij hem dus zal allemaal wel meespelen. Inderdaad, nieuwe week, nieuwe kansen! Hij is as vrijdag 5 maanden dus ik hoooooooooop wel dat we nu het ergste hebben

één maand geleden

Reactie op saffiee

Ohhh wat pittig zeg. Zeker wanneer je denkt dat het weer voorbij was… Ik s ...
O jullie pakken de tandjes ook maar meteen mee. Misschien wel beter als er toch al niet geslapen wordt😅. De piek zou rond 4 maanden en 3 weken zijn dus hoop voor je dat het einde in zicht is :) Ik ben er tussen 22.30 en 04.00 elk uur uit geweest 😵‍💫 kan gewoon niet erger denk ik dan.

één maand geleden

Reactie op saffiee

Ohhh wat pittig zeg. Zeker wanneer je denkt dat het weer voorbij was… Ik s ...
Nee ze rolt nog niet helemaal om, wel naar de zij Maar ze drinkt zich dus op nu..geen idee of dat normaal is...ja ik zal het ook eens in de gaten houden of er tandjes komen.....die van ons is 4.5 maand dus denk dat ik maar weer even bed en dat we in de regressie zitten hahahah

één maand geleden

Reactie op Saar1705

O jullie pakken de tandjes ook maar meteen mee. Misschien wel beter als er ...
Oh men dus bij jullie ook niet anders. We houden vast aan die piek van 4 maanden en drie weken. Ze is nu 20 weken dus 4 maanden en bijna drie weken...

één maand geleden

Reactie op Maaike1810

Oh men dus bij jullie ook niet anders. We houden vast aan die piek van 4 ...
Nee afgelopen nacht was echt t toppunt.... Oh kijk, dan zou je t ergste gehad moeten hebben denk ik!! Nog even volhouden💪 maar jeetje wat intens😵‍💫

één maand geleden

Reactie op Saar1705

O jullie pakken de tandjes ook maar meteen mee. Misschien wel beter als er ...
En met recht dat het dan een piek is, want het is echt slechter dan ooit. En die tandjes tjaaaa, we kunnen het maar gehad hebben. Pffff bij jullie is het dus ook echt drama..

één maand geleden

Reactie op Maaike1810

Nee ze rolt nog niet helemaal om, wel naar de zij Maar ze drinkt zich dus ...
Denk het wel hoor! Mn dochtertje deed dat ook eerder dan omrollen, al ging het bij haar allemaal heel rap in 2 weken tijd. M’n zoontje is al weleens gerold naar buik / rug maar was zich er niet heel bewust van. Nu vanmorgen rolt hij aan de lopende band van buik naar rug, dus het verklaart ook wel weer waar hij al die melk voor nodig heeft. En dan ben ik weer zo trots en vergeet ik bijna dat ik echt kapot ben 😭🥹

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Nee afgelopen nacht was echt t toppunt.... Oh kijk, dan zou je t ergste geh ...
Ja precies ik denk dat we op de piek zitten dan nu....nog even volhouden

één maand geleden

Reactie op Maaike1810

Ja precies ik denk dat we op de piek zitten dan nu....nog even volhouden
Het is pittig he. Nog even volhouden🙏 Ik hoor niks meer van Loenie87. Ben benieuwd of t beter gaat