626 Reacties
één maand geleden
Reactie op Saar1705
Het is pittig he. Nog even volhouden🙏
Ik hoor niks meer van Loenie87. Ben ...
Ik ben er nog hoor! Heel druk weekend gehad en ik kijk inmiddels bijna scheel van vermoeidheid😵💫
Het gaat dus nog niet echt beter, zelfs mijn smartwatch begint te klagen dat ik teveel stress heb, slecht slaap en eens zou moeten ontspannen😂 Joh.
Dutjes zijn rukker dan ruk en de nachten gaan (voor de baby althans) redelijk omdat ze tegen me aan ligt.
één maand geleden
Reactie op Loenie87
Ik ben er nog hoor! Heel druk weekend gehad en ik kijk inmiddels bijna sche ...
Och men, gaat dus weer ruk met iedereen. Top dit...heng onnnnnnn....
één maand geleden
Bij ons worden de dutjes weer niet gekoppeld, maar wel huilend wakker worden (want moe). Probeer hem dan weer in slaap te krijgen maar zodra ik hem weer neerleg, begint hij te huilen. ‘s avonds (tussen bedtijd en 23:00) ineens wakker en huilen huilen huilen. En overdag tussen de slaapjes is niks goed. Zo vermoeiend, kom nergens aan toe!
één maand geleden
Afgelopen zaterdag zaten we trouwens op de 4 maanden + 3 weken dus ik houd me maar vast aan de gedachte dat we de piek zo ongeveer hebben gehad haha. Tot m’n schrik zag ik trouwens wel dat sprong 5 alweer klaarstaat (volgens de app 11 dagen en meneer is altijd wat eerder). Ik heb (heel stom) stiekem een beetje zitten lezen over deze sprong in geboortegroep april 2024. Ik adviseer: doe dit niet na hahaha
één maand geleden
Reactie op Liinseey
Bij ons worden de dutjes weer niet gekoppeld, maar wel huilend wakker worde ...
Hier wordt ook geen enkel dutje meer gekoppeld, niet in bed, niet in de draagzak, niet op schoot. Ze maakt niet eens een slaapcyclus af😒 Stand van vandaag 1x30, 2x20 met 10 minuten huilen tussendoor en 1x10 minuten. Ze kijkt nu Bing met de peuter, ben er even klaar mee, pfffff.
één maand geleden
Reactie op Maanlicht
Ben het zo zaaahaaat! M’n man zit weer voor 3 dagen in het buitenland en de ...
Hier ook zo eentje. Mn zoontje heeft sinds vanmiddag 12 uur maar 30 min geslapen tussen 14:15-14:45 en weigert te slapen. Meerdere pogingen gedaan maar hij schreeuwt het uit. Wordt een lange nacht
één maand geleden
Reactie op Maanlicht
Oh erg hè! Ze is hier al uuuuuuuuren ontroostbaar. Niets helpt.. m’n hart b ...
Ach germ zeg! Hoe is de nacht nog gegaan? En hoe is het met jou?
één maand geleden
Reactie op Maanlicht
Ben het zo zaaahaaat! M’n man zit weer voor 3 dagen in het buitenland en de ...
Doet ze dit ook als ze eerst rustig , half in slaap is, op een andere plek en dan maar haar slaapkamer gaat. Ja ze beginnen nu echt door te hebben wanneer het slaaptijd is he 😅
één maand geleden
Hier gisterenavond ook gillen, ik legde haar alleen maar even op ons bed zodat ik zelf mijn pyjama aan kon trekken🙈 Denk dat het hele dorp haar gehoord heeft, manman wat kan zij een keel opzetten.
Maar goed, ze heeft wederom de hele nacht in ons bed gelegen, maar 1: ik ben zelfs nog even naar beneden geweest en kon dus weg sneaken toen ze sliep en 2: ze meldde zich om half 4 pas voor het eerst. En toen om half 7 pas weer.
Vandaag een rustig dagje want de peuter is bij opa en oma. Even kijken of het vandaag wel een keer gaat lukken om langer dan 30 minuten te slapen..
één maand geleden
Reactie op Loenie87
Hier gisterenavond ook gillen, ik legde haar alleen maar even op ons bed zo ...
Oh dat is wel fijn dat je even wat uurtjes hebt kunnen pakken! Doe van ons slaapt dus echt niet bij ons in bed, ergens vanaf week 8 stopte ze daarmee.
één maand geleden
Reactie op saffiee
Echt zo zielig hè. Hoe is het bij jullie nog gegaan?
Heb buiten rondjes gelopen met haar op m’n arm (zodat ze kon kijken, want de wagen was niet goed 😂) toen ik weer naar binnen ging weer huilen. Alles geprobeerd, dansen, zingen, lichten aan/uit, stofzuiger.. ze werd om 22.30 ineens stil en viel niet veel later in slaap maar toen kreeg ik een appje.. je raadt het al; krijsen. Ik kon wel huilen! Een uur later sliep ze pas. Ik had haar eventjes op bed gelegd met white noise en toen is ze huilend in slaap gevallen 🥺 m’n man gebeld of hij niet naar huis kan komen vandaag omdat ik vanavond zo’n avond echt niet weer trek. Met hartkloppingen en tranen gaan slapen. De nacht ging gelukkig goed, ze was zo moe en kwam voor 2 voedingen. Ik merkte echt dat ik in een vicieuze cirkel kwam naarmate ze oververmoeid raakte. Hoe moeier, hoe meer huilen, hoe moeilijker het is om haar te troosten en überhaupt in slaap te krijgen.
Een vriendin heeft ook een alerte baby en heeft veel baat gehad bij een schema van snuggles&dreams, maar als ik het woord schema/slaaptraining hoor gaan m’n nekharen overeind staan. Weet op dit moment niet waar ik goed aan doe
één maand geleden
Reactie op Maaike1810
Doet ze dit ook als ze eerst rustig , half in slaap is, op een andere plek ...
Nou ze is dus zo alert dat ze ergens anders niet echt moe wordt.. normaal krijg ik haar wel goed slaperig door even te wiegen en dan op haar zij te leggen, maar als ik haar de laatste dagen wieg is het meteen krijsen. Denk dat ze dat ook met slaap associeert 😅 maar inderdaad bizar
één maand geleden
Reactie op Maanlicht
Heb buiten rondjes gelopen met haar op m’n arm (zodat ze kon kijken, want d ...
Ohhh vrouw wat een avond zeg. Ik snap dat je met zoveel spanning in je lijf naar bed bent gegaan. Kan je man eerder naar huis komen? Wel fijn dat de nacht zelf dan nog enigszins meeviel. Maar die cirkel is inderdaad super vervelend en ook lastig te doorbreken als ze echt op iedere mogelijke manier weigert te slapen.
Wat voor schema is dat precies welke zij gebruikt? Ik herken je gevoel hoor, ik ben ook veel meer van m'n kindje volgen dan proppen in een bepaald schema.