626 Reacties

één maand geleden

Reactie op Loenie87

Dat komt vast goed. Mijn moeder gaat gewoon lekker wandelen, wagendutjes lu ...
Ze heeft uiteindelijk 2,5 uur geslapen🥳 Zouden we nu dan eindelijk de goede kant op gaan?

één maand geleden

Reactie op Loenie87

Whaaa wat goed 👏🏼👏🏼 ik ga stuk dat ze buiten in de regen staat en jij binnen 😂

één maand geleden

Reactie op Loenie87

Ze heeft uiteindelijk 2,5 uur geslapen🥳 Zouden we nu dan eindelijk de goed ...
Fijn eindelijk een langer slaapje! Maar niet hardop zeggen, schrijven of alleen al denken dat het nu miss dan eindelijk goed gaat komen. Dat ruiken ze ofzo 🤣

één maand geleden

Reactie op Maanlicht

Whaaa wat goed 👏🏼👏🏼 ik ga stuk dat ze buiten in de regen staat en jij b ...
Haha ja ze was warm ingepakt dus binnen zetten was geen optie. Het schijnt wel gezond te zijn, buiten een slaapje doen, in Scandinavië doen ze niet anders, zelfs als het vriest😃

één maand geleden

Reactie op Chantal2023

Fijn eindelijk een langer slaapje! Maar niet hardop zeggen, schrijven of al ...
Waarschijnlijk wel ja😂

één maand geleden

Reactie op Loenie87

Haha ja ze was warm ingepakt dus binnen zetten was geen optie. Het schijnt ...
Klopt hoor!!! Gelijk heb je

één maand geleden

Hier wil ze trouwens sinds vorige week niet meer door mij gewiegd worden en wel door m’n man. Als ik haar rechtop hou is het prima, maar zodra ik haar laat liggen in m’n armen gaat ze huilen en ze raakt steeds overstuurder. Dit maakt me zo onzeker! Heb er gewoon geen eetlust van 😔 weet niet hoe ik die dagen zonder m’n man ga doorkomen straks als ik haar niet in slaap kan brengen

één maand geleden

Reactie op Maanlicht

Hier wil ze trouwens sinds vorige week niet meer door mij gewiegd worden en ...
Hier hetzelfde hoor! Ik hou hem rechtop (zoals hij ook in de draagzak zit) en wieg hem dan in slaap. Al na een minuutje legt ie z’n hoofdje tegen mijn borst en gaan zijn oogjes dicht. Maar op de arm is het huilen..

één maand geleden

Reactie op Joure1992

Hier hetzelfde hoor! Ik hou hem rechtop (zoals hij ook in de draagzak zit) ...
Oja? Je houdt hem dan echt tegen je aan? En wilde hij het eerst wel en nu ineens niet meer?

één maand geleden

Reactie op Maanlicht

Oja? Je houdt hem dan echt tegen je aan? En wilde hij het eerst wel en nu i ...
Ja! Tot 12 weken viel hij altijd op de arm in slaap. Toen lukte het hem een paar weken zelfstandig en was wiegen niet nodig. En nu sinds een paar weken dus op deze manier. Ik hou een hand onder zijn billen en de ander ter hoogte van zijn schouders/onderkant nekje

één maand geleden

Reactie op Joure1992

Ik hou hem ook rechtop. Hij rust dan met z’n hoofd op mijn schouder en dan loop ik wat heen en weer tot hij rustig is.

één maand geleden

Ik ga het proberen! Onze meid wil alleen alles zien dus ik schat m’n kansen niet goed in😂

één maand geleden

Halleluja even een “succesje” zoon is vanavond voor het eerst in de avond zelf in zn bed in slaap gevallen!! Wel een aantal keer terug voor zn speentje. Duurde ongeveer 20/25min. Ik hoop dat dit nu doorzet.

één maand geleden

Reactie op Loenie87

Wauw, wat goed, ben blij voor je! Lekker buiten slapen, nordic napping :) probeer ik nu ook. Ze valt niet in slaap in de wagen dus ik leg haar soms slapend in de wagen in de tuin. Lekker warm ingpakt.

één maand geleden

Reactie op Joure1992

Hier ook eentje die in ‘draagzakhouding’ in slaap gewiegd wordt. Liggend op de arm is van begin af aan huilen geweest. Ik heb of 2 handen onder zn billen en zn hoofd steunt tegen mijn bovenarm, of ik heb 1 hand onder zn billen en 1 hand in zijn nek. Hij draait zijn hoofd van links naar rechts totdat hij in slaap valt 😴

één maand geleden

@Maaike topic sprong 5 is aangemaakt😂 En ik ga hier nog stuk op sprong 4!! Was weer elk uur wakker vannacht 😅

één maand geleden

Reactie op Saar1705

@Maaike topic sprong 5 is aangemaakt😂 En ik ga hier nog stuk op sprong 4!! ...
Ik doe er niet aan mee. Wij allemaal niet, oké?

één maand geleden

Reactie op Loenie87

Ik doe er niet aan mee. Wij allemaal niet, oké?
Haha ik weiger ook. Heb sowieso de app van mn telefoon gehaald en ga niet meelezen met sprong 5 of vervolg.

één maand geleden

Reactie op Saar1705

@Maaike topic sprong 5 is aangemaakt😂 En ik ga hier nog stuk op sprong 4!! ...
@saar1705🤣🤣 Jaaa ik las het vanochtend, ik ging helemaal stuk! Ik dacht Meine Gute mij niet bellen....ik ben daar nog niet klaar voor. In mijn hoofd kan het ook gewoon niet, gezien we nog in de regressie zitten 🤣 vanacht ook weer meerdere malen eruit....

één maand geleden

Ai ik moest helaas onze dochter eerder ophalen van het kdv, ze sliep niet. Heeft maar 1 uurtje geslapen vanaf 0830. Het was 1500 toen ze belde. Dit kennen we echt helemaal niet van onze dochter. Ze heeft veel gehuild en gesnikt. Ik weiger te geloven dat wij in sprong 5 zitten dus ik lul hier nog ff een eind weg🥹😵‍💫