626 Reacties

één maand geleden

Reactie op Maaike1810

Ai ik moest helaas onze dochter eerder ophalen van het kdv, ze sliep niet. ...
Sliep ze op andere dagen wel goed op de opvang? Ik heb dus een probleem want ze kan daar niet slapen 😔 Ik weet wel dat we een moeilijke slaapster hebben maar hoopte echt dat het op de opvang goed zou gaan.

één maand geleden

Reactie op Maaike1810

Ah wat rot zeg…. Ik zit in hetzelfde schuitje. Meneer heeft niet geslapen en de hele dag gehuild. Konden hem niet eerder ophalen helaas maar ach, arme man.

één maand geleden

Reactie op Maaike1810

O nee wat shit! Nu lekker knuffelen 😔

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Sliep ze op andere dagen wel goed op de opvang? Ik heb dus een probleem w ...
Aaah mijn hart breekt voor alle kindjes die niet slapen op de opvang en voor jullie ook😢

één maand geleden

Reactie op saffiee

Ah wat rot zeg…. Ik zit in hetzelfde schuitje. Meneer heeft niet geslapen e ...
Aahh zo klote he.... 💙

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Ja ze slaapt 2 keer een uur tot anderhalf uur nadat ik haar altijd breng rond kwart over 8. Ochtendslaapje dan vaak thuis maar moet haar altijd na 30 min al wekken. qua tijden is het kdv niet het fijnste ritme, maar hoop dat dat op den duur een keer komt. Mevrouw is altijd rond 0600 wakker namelijk

één maand geleden

Reactie op Maanlicht

Aaah mijn hart breekt voor alle kindjes die niet slapen op de opvang en voo ...
Ik hoop dat het beter wordt want het is totaal nog geen succes...begin me nu zorgen te maken

één maand geleden

Reactie op Saar1705

O ik snap heel goed je zorgen. Heb je enig idee waarom ze niet slaapt? Hoeveel slaapt ze wel? Onze dochter is erg gevoelig en wordt van elk geluidje wakker. This helaas een gevoelig meisje wat niet zo goed tegen drukte kan en een lichte slaper.

één maand geleden

Elke ochtend klaarwakker om 5u 😭 En vanaf een uur of half 3 al onrust en om de zoveel tijd erheen. Slaapregressie? 🫠

één maand geleden

Reactie op Aardbeitje20

Elke ochtend klaarwakker om 5u 😭 En vanaf een uur of half 3 al onrust en o ...
Hier alweer een paar dagen exact hetzelfde, zal erbij horen dus 🙈

één maand geleden

Hier ook midden in de slaapregressie, maar dan met 5 maanden. Benieuwd hoe lang dit gaat duren. 🥲😴

één maand geleden

Oh wat een ellende als slapen op de opvang zo slecht gaat. Stom eigenlijk hè, dat we zo snel weer moeten gaan werken en die kleintjes weg moeten brengen😓 Hier morgen de eerste proefdraai voor de baby... Wel bij mijn moeder, maar toch spannend hoor! De baby laat zich tot nog toe niet heel goed troosten door iemand anders dan mij🙈 Verder durf ik het nu wel hardop te zeggen hier; ik denk dat we heel langzaamaan naar het einde van de regressie gaan. Het gaat hier echt om heel kleine stapjes vooruit maar het zijn iig stapjes! Ik durf nu ook weer een beetje te gaan oefenen met bedje. Gisterenavond is ze bijvoorbeeld zonder mopperen zelf in slaap gevallen in de cosleeper. Het duurde wel lang en ik moest er ook echt bij blijven anders ging ze piepen, maar het was voor ons beiden weer een positieve ervaring. Wel werd ze na een uur gillend wakker en wilde ze alleen in mijn armen verder slapen, maar hey, ik klaag niet want dit is al wéken niet gelukt. Wel jammer dat ze met de minuut snotteriger wordt, ik hoop niet dat ze daar al teveel last van gaat hebben. Klinkt echt zielig dat gepruttel de hele tijd.

één maand geleden

En weer een stapje in de goede richting: baby op bed gelegd voor de ochtenddut. Beetje gejengeld af en toe, maar zeker geen huilen en met ongeveer een kwartier sliep ze🥳 Ben lekker boven blijven rommelen, af en toe even naar haar toe zodat ze wist dat ik er nog was en het ging heel relaxt zo. Hier kan ik wel wat mee😁

één maand geleden

Reactie op Maaike1810

O ik snap heel goed je zorgen. Heb je enig idee waarom ze niet slaapt? Hoe ...
Hier precies hetzelfde! Ze doet slaapjes van max 10min op de opvang. Ze is gewoon heel gevoelig...nog erger dan thuis. Kan me daar zo druk om maken omdat de nachten nog steeds rot gaan. Ze is echt elk uur wakker (19u slapen en vervolgens wakker om 20.00, 21.00, 22.00, 23.00, 00.00, 01.00, 02.00, 03.00, 04.00, 05.00 klaarwakker. En dan vraag ik me af wat ik verkeerd doe en waar ze haar rust vandaan haalt als ze op de opvang ook zo slecht slaapt. Hoe gaan de nachtslaapjes nu bij jou? Ik merk dat ik echt hoop nodig heb op het moment😅 We hebben de afgelopen 6 weken misschien maar 3 nachten gehad dat ze elke 3-4uur wakker werd ipv elk uur.

één maand geleden

Reactie op Loenie87

En weer een stapje in de goede richting: baby op bed gelegd voor de ochtend ...
Ahhh goed begin van de dag!💪💪 het einde van die regressie is in zicht! Op bed leggen gaat hier ook goed, alleen slaapt ze dus steeds veel te kort😵‍💫

één maand geleden

Hier is wegleggen overdag nog moeilijk.. en dan vaak 30 min slapen en weer wakker. De nacht gaat gelukkig wel goed

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Hier precies hetzelfde! Ze doet slaapjes van max 10min op de opvang. Ze is ...
Hier was /is het ook zo. Het verschilt met de dag! Je doet echt niks fout dit is gewoonweg de regressie. Mijn dochter laat echt hetzelfde gedrag zien als de jouwe. Hier gaan de nachten heel wisselend vandaag heeft ze geslapen van 1930-0400! Ik dacht na niet slapen op het kdv dat het chaos werd maar niks minder. Ik ben echt van mening als de kleintjes weer diep kunnen slapen komt het goed. Eergisteren hebben we ook elk uur weer bijna gezien. Echt saar1705. Je doet het goed! ❤️

één maand geleden

Reactie op greenriri

Hier ook midden in de slaapregressie, maar dan met 5 maanden. Benieuwd hoe ...
Hier ook! Maximaal 30 minuten slapen overdag, moeilijker aan slaap toegeven, in de nacht standaard een uur wakker na de fles Op de opvang slaapt ze nog minder. Heb het idee dat ze prikkelgevoelig is en de opvangdagen al heel druk zijn voor haar. Dat amper slapen daar hakt er dan ook in

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Ahhh goed begin van de dag!💪💪 het einde van die regressie is in zicht! Op ...
Hier ook veelal nog korte dutjes van minder dan een slaapcyclus. Maar ze kan natuurlijk niet alles tegelijk. Heb er wel vertrouwen in dat ook dat wel goed komt op den duur. Tot de 6 maanden verwacht ik er eigenlijk nog niet teveel van.

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Hier precies hetzelfde! Ze doet slaapjes van max 10min op de opvang. Ze is ...
Dat is wel echt heel pittig hoor. Gek vraagje misschien, maar slaapt ze met haar mond open?