626 Reacties
één maand geleden
Reactie op Chantal2023
Maken jullie je ook zon zorgen om het verzetten van die klok eind oktober � ...
Jep…..
één maand geleden
Nou onze zoon heeft vandaag 2x een half uurtje geslapen op de opvang. Ben hem om half 2 op gaan halen. Hij had het niet meer naar zijn zin en was huilerig. Eenmaal thuis aangekomen viel hij direct op mijn schouder in slaap. Heb hem weggelegd en hij heeft een uur geslapen.
Ik hoop zo dat dit gewoon bij het wennen hoort. Ik had het idee dat ze het op de opvang maar lastig vonden. Ze vonden hem wel erg bewegelijk en begonnen zelfs over het aanbieden van een speen (terwijl hij al enige weken geen speen meer heeft, daar dit alleen maar voor onrust zorgde bij het inslapen). Mijn man denkt dat ze dit zeggen omdat een speentje makkelijk is voor hun om een baby weer even rustig te krijgen.
De aankomende weken ben ik gelukkig nog in de gelegenheid om hem wat eerder op te halen tijdens het wennen, maar als ik straks weer moet werken gaat dit niet. Maak me er nu al druk om.
één maand geleden
Ik vind het heel grappig om te lezen dat er heel veel een ‘goede’ nacht hebben gehad, alsof de baby’s allemaal overleggen om het rustig aan te doen 😂. Hier ook een toppertje te pakken: om 19:30 in slaap, 23:00 een fles en om 03:30 een fles. Na beide flessen direct weer in slaap tot 06:45. Toen was ze echt wakker. Maar al die tijd in haar eigen bedje geslapen en niet wakker geweest. Ik ben uitgerust 🥳
één maand geleden
Reactie op sammi796
Ik vind het heel grappig om te lezen dat er heel veel een ‘goede’ nacht heb ...
De mijne heeft die memo gemist denk ik 🤣
één maand geleden
Reactie op Liinseey
Nou onze zoon heeft vandaag 2x een half uurtje geslapen op de opvang. Ben h ...
Deze dagen hebben wij ook...blijft lastig!
één maand geleden
Reactie op Chantal2023
Maken jullie je ook zon zorgen om het verzetten van die klok eind oktober � ...
Yes 😭🙈
één maand geleden
Reactie op Loenie87
Neeeee juist niet, maar ik ben de enige denk ik. Hopelijk een iets vroegere ...
Dat snap ik dan ook wel. Hier is het vaak rond 6 uur wakker, als dat straks 5 uur wordt 🫠
één maand geleden
Reactie op Chantal2023
Dat snap ik dan ook wel. Hier is het vaak rond 6 uur wakker, als dat straks ...
Nee dat zou verschrikkelijk zijn inderdaad🙈 Hier worden zowel de peuter als de baby rond 0800 wakker, dus 0700 vind ik zeer acceptabel als dat betekent dat ze beiden 's avonds tussen 1900 en 2000 op bed liggen.. Maar dat zal wel weer niet, mijn peuter (is nu 3) heeft al diversen keren bewezen na het wijzigen van de tijd haar ritme plotsklaps om te gooien😂
één maand geleden
Reactie op Loenie87
Nee dat zou verschrikkelijk zijn inderdaad🙈 Hier worden zowel de peuter al ...
Ohno! Ze moeten dat tijdverzetten ook gewoon afschaffen, alsof we al niet genoeg hebben aan al die sprongen, slaapregressies, tandjes, vaccinatie en ziek zijn 😅
één maand geleden
Pfff, 1,5 uur bezig geweest om die kleine op bed te leggen. Ze was echt moe, maar ja, dat rollen hè. Lag ze weer klem, kwam grote zus nog even welterusten zeggen, kon ze haar draai niet vinden. Sliep ze ein-de-lijk dus ik de peuter op bed leggen; baby weer wakker. En ze moet momenteel 's avonds echt niks van mijn man hebben en hoe hard hij zijn best ook doet, ze blijft gillen. De peuter sliep gelukkig snel, maar wow wat is dit pittig zeg. Maar het is wel gelukt😁
één maand geleden
Reactie op Loenie87
Pfff, 1,5 uur bezig geweest om die kleine op bed te leggen. Ze was echt moe ...
Yesss wat fijn dat het is gelukt. En dan de peuter ook nog erbij. Wereldprestatie vind ik het!
Ik ben al sinds 19:30 bezig met de baby, hij heeft een uurtje geslapen tussen 20:30 en 21:30 maar daartussen echt ontroostbaar. Stomme tandjes
één maand geleden
Reactie op saffiee
Yesss wat fijn dat het is gelukt. En dan de peuter ook nog erbij. Wereldpre ...
Aaaah, heeft hij daar zo'n last van, wat sneu😢 Hoe is de nacht gegaan?
Hier belandde de baby al snel weer in bed en man wat een onrust de hele nacht. Peuter kwam er ook bij want die had volgens mij liggen dromen. Ben gesloopt.