626 Reacties

één maand geleden

Reactie op Loenie87

Aaaah, heeft hij daar zo'n last van, wat sneu😢 Hoe is de nacht gegaan? Hie ...
Pfff mama wat een drukke nacht zo met beide. Snap dat je gesloopt bent. We hadden nog maar 1 zetpil in huis voor hem 😅 was een beetje hard gegaan met dat hij ziek was laatst. Toen deze uit was gewerkt vannacht was er ook veel onrust. Hij heeft vanaf 5 uur op mij geslapen maar wel tot 7:45. Je ziet wel echt het randje dus ik verwacht dat hij vandaag of morgen doorkomt

één maand geleden

Reactie op saffiee

Pfff mama wat een drukke nacht zo met beide. Snap dat je gesloopt bent. W ...
Pfff hopelijk breekt het tandje snel door en is die ellende in ieder geval (even) voorbij. Hier het eerste hazenslaapje alweer te pakken hoor, pfff... had net mijn ontbijt op en toen kon ik haar alweer halen. En dan lees je overal; jaaaa, zelf in slaap vallen is echt een voorwaarde voor langere slaapjes. Haha, mijn reet😣 Ze viel super makkelijk in slaap, lekker op haar zij zonder al te veel gemopper. 25 minuten later klaar en klaar wakker😵‍💫 Ben echt zo benieuwd wanneer dit beter wordt... Ik zit er ook aan te denken haar 's avonds toch maar in haar ledikantje te leggen... Gisteren nog in de cosleeper maar zodra ze rolt ligt ze gelijk helemaal klem. Ik vind haar nog zo klein maar met die beweeglijkheid van haar is het ledikant toch misschien een betere optie. En ik heb ook het idee dat ze wakker wordt van ons. Misschien dan ook maar proberen haar echt de hele nacht daar te houden.

één maand geleden

Reactie op Loenie87

Pfff hopelijk breekt het tandje snel door en is die ellende in ieder geval ...
Pffffg die hazenslaapjes blijven ook maar he. Zo rot ook. Is ze verder wel gezellig? En dat op de eigen kamer valt te proberen toch? Misschien gaat het super goed en slaapt ze daar beter en anders ligt ze met hetzelfde gemak weer naast jullie. Ik dacht ook dat m’n zoontje wakker werd van ons, maar toen ik voor 00:30 al 4x in z’n kamer was geweest heb ik hem weer naast me genomen.

één maand geleden

Ik kijk ook echt uit naar de tijd dat ze overdag langere slaapjes gaat doen. Zijn de nachten bij jullie al beter?

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Ik kijk ook echt uit naar de tijd dat ze overdag langere slaapjes gaat doen ...
Hier is het nu beter sinds 4 a 5 dagen. Ook overdag 👌👌

één maand geleden

Reactie op Myroosz

Hier is het nu beter sinds 4 a 5 dagen. Ook overdag 👌👌
Fijn! Hoe oud is je kindje? Ik leef er echt naartoe merk ik😂

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Fijn! Hoe oud is je kindje? Ik leef er echt naartoe merk ik😂
Net 23 weken! Het heeft max 4 weken geduurd, maar nu staat sprong 5 weer voor de deur.. dus ben benieuwd hoe dit gaat haha. Hoe oud is jullie kindje? En hoe lang is de regressie al gaande?

één maand geleden

Reactie op saffiee

Pffffg die hazenslaapjes blijven ook maar he. Zo rot ook. Is ze verder wel ...
Niet gezellig meer momenteel. Twee keer 25 minuten geslapen, ugh.

één maand geleden

Hier is vannacht voor het eerst sinds een week of 12? een langere stretch geweest van bijna 5 uur. De afgelopen weken was 2 a 3 uur normaal. En wat denk je? Hij rolt vandaag voor het eerst om. Zou dat het nu echt zijn geweest? Helaas heeft de regressie het borstvoedingsverhaal de kop gekost en ben ik sinds deze week aan het afbouwen. Ik trek het echt niet meer zonder hulp snachts 🥲

één maand geleden

Reactie op Kadeviv

Hier is vannacht voor het eerst sinds een week of 12? een langere stretch g ...
Hier hetzelfde. Ik durf het echt bijna niet te zeggen maar dag en nacht 2 weer goed. En ze rolt hier sinds gisteren van rug naar buik. Ik hoop dat het voortzet maar dat heb ik al vaker gezegd hier hahah. Wel begint bij ons denk ik sprong 5 maar blijf nog even hier plakken totdat ik zeker weten dat we een andere fase in zijn🤣

één maand geleden

Reactie op Myroosz

Net 23 weken! Het heeft max 4 weken geduurd, maar nu staat sprong 5 weer vo ...
Ja die sprongetjes gaan maar door he. Mijn kindje is nu 20 weken. De slapeloze nachten begonnen met sprong 4. Dus sinds week 14 is ze snachts een stuk vaker wakker. De hazenslaapjes overdag doet ze al 3 maanden....😣

één maand geleden

Reactie op Maaike1810

Hier hetzelfde. Ik durf het echt bijna niet te zeggen maar dag en nacht 2 w ...
Exact, hier is het ook nog maar een paar dagen tot sprong 5. Ik geniet maar even van dit energieke gevoel 😂

één maand geleden

Reactie op Loenie87

Niet gezellig meer momenteel. Twee keer 25 minuten geslapen, ugh.
Pff het kost een partijtje energie he! Wanneer begin je met werken?

één maand geleden

Reactie op Maaike1810

Hier sinds vandaag ineens rollen! Het lijkt er op dat het er toch iets mee te maken heeft dan denk ik. Als ik de verhalen zo lees.

één maand geleden

Reactie op Maaike1810

Haha lekker doorpakken en meteen door naar sprong 5👌 we gaan je hier wel missen hoor als je straks je transfer maakt naar topic 5 haha. Wat merk je aan sprong 5?

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Ja die sprongetjes gaan maar door he. Mijn kindje is nu 20 weken. De slape ...
Onze kleine heeft echt alleen maar 45 min geslapen. Maar zo ineens kan het ook weer voorbij zijn. Ik heb vooral echt iedere dag de dag geprobeerd te eindigen op hetzelfde tijdstip en te starten. En de ochtend wakkertijd wat proberen te rekken. Dat is het enige slaapje waarbij je de wakkertijd kan oprekken. Dat probeer ik dan richting de 9 uur te trekken maar is vaak half 9. Zo kreeg ik wat meer ritme terug in de slaapjes. Het wordt echt vanzelf beter!!

één maand geleden

Reactie op Myroosz

Onze kleine heeft echt alleen maar 45 min geslapen. Maar zo ineens kan het ...
Ja ik probeer wel echt ritme aan te brengen maar soms trekt ze haar eigen plan en dan ben ik zo blij dat ze eindelijk slaapt. Slaapt je kindje nu wel langer dan 45min overdag? Is dat dan het middagslaapje?

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Pff het kost een partijtje energie he! Wanneer begin je met werken?
Volgende week. Gelukkig de komende weken maar 1 dag in de week dus vooruit... Man is vandaag thuis, die heb ik op pad gestuurd met de baby in de kinderwagen, doei👋🏻😂 Merk ook echt dat ik minder kan hebben als ik slecht geslapen heb, irritant is dat.

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Ja ik probeer wel echt ritme aan te brengen maar soms trekt ze haar eigen p ...
Snap ik hoor! Ik rek alleen het eerste slaapje en de rest is echt nog zoekende. De ene keer heeft hij 3 slaapjes nodig en de andere keer weer 5 haha. Het lange slaapje wisselend ontzettend. De ene keer is dat het ochtend slaapje, de andere keer de middag en soms ook de namiddag. Valt heen pijl op te trekken.

één maand geleden

Reactie op Myroosz

Hier sinds vandaag ineens rollen! Het lijkt er op dat het er toch iets mee ...
Ik hoop het voor je! Hier rolde ze dus met 13 weken al en nu is ze het kruipen aan het oefenen. Dat helpt ook allemaal niet mee met het slapen. Maar ach, misschien heb ik straks alles in 1 keer gehad en kan ik de volgende slaapregressies en sprongen overslaan #hadjenoghoop😂😂😂