626 Reacties

één maand geleden

Reactie op Loenie87

Ik hoop het voor je! Hier rolde ze dus met 13 weken al en nu is ze het krui ...
Haha wat ontzettend knap van je kleine zeg. Laten we hopen voor je dat je er dan inderdaad eerder vanaf bent. Ik kan gelukkig nu wel geruststelling putten aan het feit dat ik nu echt heb kunnen ervaren dat het een fase is. Nu weer even rustig maar straks is het weer sprong 5, of tandjes of inderdaad weer een andere ontwikkeling... alles is een fase, dat blijf ik maar herhalen hahah.

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Haha lekker doorpakken en meteen door naar sprong 5👌 we gaan je hier wel m ...
Saar1705 je komt toch zo achter me aan hahahha. Ik merk nu dat ze meer jengelt om me bij haar te hebben als ik buiten beeld ben. Als ze mij weer ziet lacht ze. Heb gelezen dat het geen vorm van aandacht is maar echt het leren snappen hoe dat in elkaar zit. Dus voor dit signaal ga ik nog niet over...ik wacht nog ff af op andere signalen hahahah

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Ja die sprongetjes gaan maar door he. Mijn kindje is nu 20 weken. De slape ...
Ik probeer je hoop gegeven hier bij week 21🙈😅🤞

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Ja die sprongetjes gaan maar door he. Mijn kindje is nu 20 weken. De slape ...
Als je die sprongenkalender ziet zijn er maar weinig goede weken. En die slaapregressie vallen daar weer tussen dus het is altijd wat zo😂 Maar goed, ik heb het bij mijn oudste ook gezien, het eerste jaar is gewoon het pittigst met al die ontwikkelingen. Ik snap ook echt niet hoe sommigen mensen gewoon 6 kinderen hebben. Zijn hun kinderen dan zo makkelijk of martelen ze zichzelf gewoon zo graag?😂😂😂 Grapje hè😉

één maand geleden

Reactie op Loenie87

Als je die sprongenkalender ziet zijn er maar weinig goede weken. En die sl ...
Precies op wat je zegt. Er is altijd wel iets gaande. Er is altijd ontwikkeling slaapregressie, sprongen, regeldagen etc. Nu komt sprong 5 en ook daar zit weer een slaapregressie evt bij en dan de tandjes dus ja....maaarrrrr enige stabiliteit is wel fijn

één maand geleden

Reactie op Maaike1810

Precies op wat je zegt. Er is altijd wel iets gaande. Er is altijd ontwikke ...
Dit is wel echt waar…. En de grap is dat je er ook echt precies niks aan kan doen en het maar gewoon moet ondergaan. Eens is de fase over 🥹

één maand geleden

Reactie op Maaike1810

Ik probeer je hoop gegeven hier bij week 21🙈😅🤞
Dus nog een paar dagen🤪

één maand geleden

Door al mn gezeur slaapt ze nu al 1.5 uur, wauw 😂😂 Dit zou de 2e keer zijn dat ze een slaapje koppelt. JEEEEJ. Ik krijg er wel steeds error van in mn hoofd omdat ik wil kijken of t wel goed gaat.... maak me nu wel echt zorgen.😅

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Door al mn gezeur slaapt ze nu al 1.5 uur, wauw 😂😂 Dit zou de 2e keer zij ...
Wat goed! Heb jij ook dat je nu dus echt geen reet uit kan voeren omdat je zit te wachten tot ze wakker wordt? Hier had ze 40 minuten geslapen in de wagen en net weer 25 minuten op schoot. 4 dutjes dus vandaag. Ga proberen haar wakker te houden tot een uur of 8. Dan doe ik haar eerst nog even in bad en dan hopelijk lekker slapen🤞🏻

één maand geleden

Wat een gesprekken vandaag hier haha! Leuk dames. Volgens de Oei-ik-groei-app zou onze zoon nu in sprong 5 moeten zitten. Als ik dat lees in de aprilgroep, houd ik m’n hart vast! Het gaat net zo goed hier thuis… Vannacht voor de tweede keer deze week niet rond 3/4 uur eruit maar gewoon echt doorgeslapen 🥹

één maand geleden

Reactie op Meissie1990

Wat een gesprekken vandaag hier haha! Leuk dames. Volgens de Oei-ik-groei- ...
Ik ben benieuwd . Ik ga die groep niet toevoegen, ik laat het wel op mij af komen😅

één maand geleden

Reactie op Loenie87

Wat goed! Heb jij ook dat je nu dus echt geen reet uit kan voeren omdat je ...
Jammer, mislukt🙈 Net in slaap gevallen aan de borst, maar ze is echt niet te genieten. Niks is goed, ja, voor 3 seconden en dan is het weer huilen. Sprong 5? Tandjes? Iets onder de leden? Ze is in ieder geval niet zichzelf sinds vanmiddag.

één maand geleden

Reactie op Loenie87

Jammer, mislukt🙈 Net in slaap gevallen aan de borst, maar ze is echt niet ...
Zeker, het liefst slaap ik mee maar dat gaat niet met die korte slaapjes haha. 4 dutjes is netjes hoor! Wel even lekker dat ze aan de borst in slaap valt toch? Ff een keer lekker makkelijk. Doe ik stiekem ook vaak bij de laatste voeding🙊

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Zeker, het liefst slaap ik mee maar dat gaat niet met die korte slaapjes ha ...
Nee dit was dutje 5... Ook weer 30 minuten en ze is nog steeds niet te genieten.

één maand geleden

Reactie op Loenie87

Nee dit was dutje 5... Ook weer 30 minuten en ze is nog steeds niet te geni ...
Wat vervelend zeg…. Ik ga duimen dat de nacht wat rustiger verloopt!

één maand geleden

Reactie op Loenie87

Nee dit was dutje 5... Ook weer 30 minuten en ze is nog steeds niet te geni ...
Oo je baby gaat wat later de nacht in natuurlijk (bedenk me net dat je dat eerder gezegd). Heel veel succes met de laatste ronde!!💪 ik hoop echt voor ons allemaal dat we een betere nacht mogen hebben!

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Oo je baby gaat wat later de nacht in natuurlijk (bedenk me net dat je dat ...
Ja was het ook even kwijt waarom ze later naar bed ging. Succes loenie87💪 Hopelijk gaat het bij iedereen een stapje vooruit vannacht! 🤞

één maand geleden

Ik begin elke avond hoopvol aan de avond en de nacht, maar na 10 min is het alweer huilen en weet ik dat ik zeker 1,5 uur met hem bezig ga zijn voordat hij blijft slapen. ✨ alles is een faaaaaase ✨ maar deze fase mag echt wel ff afgelopen zijn haha. Morgen ook weer prikjes dus morgennacht wordt het sowieso weer niks

één maand geleden

Reactie op saffiee

Ik begin elke avond hoopvol aan de avond en de nacht, maar na 10 min is het ...
Oh ja sjittie , die prikjes koken er ook weer aan. Hier volgende week ( op mijn verjaardag) 😅 coconnen dus. Je hebt het ook te leijen hoor....je bent ook al weken bezig.... Hoe oud is die van jullie saffiee?

één maand geleden

Reactie op Maaike1810

Oh ja sjittie , die prikjes koken er ook weer aan. Hier volgende week ( op ...
Oh neee, wat een verjaardagscadeau 🥲😭 Ja we zijn al bezig sinds dat hij 13 weken oud is, hij is zaterdag 23 weken. Hij hoeft van mij echt niet door te slapen maar gewoon een langer blokje slapen zou al heel fijn zijn