626 Reacties
één maand geleden
Reactie op saffiee
Oh neee, wat een verjaardagscadeau 🥲😭
Ja we zijn al bezig sinds dat hij ...
Oh ja pfff... Nee doorslapen is hier ook het laatste waar we mee bezig zijn. Is ook nog helemaal niet nodig voor die kleintjes ( vind ik).
Ja zie je bij jullie mag het nu ook wel klaar zijn! week 23 zal toch echt wel ergens nu gaan stoppen niet...ik duim echt voor je. Deze week moet klaar zijn 🤞
één maand geleden
Reactie op Maaike1810
Oh ja pfff... Nee doorslapen is hier ook het laatste waar we mee bezig zijn ...
Ben ik met je eens hoor! Bij m’n dochtertje had ik erg het gevoel dat ik er controle over had; heb echt alles geprobeerd. De meid ging precies pas met 19 maanden doorslapen, gewoon zomaar van de een op andere dag 😂. Dus nu zien we wel wanneer de kleine meneer het gaat doen. Maar ik slaap al weken gemiddeld blokjes van 2 uur per nacht, een blokje van 5 zou me al gelukkig maken haha.
Jaaa ik hooop hoop dat week 23 een beetje het omslagpunt is. We gaan het meemaken 🙏🏼
één maand geleden
Hier ook volgende week prikjes, oh help🙈
Hier is baby wéér in slaap gevallen, ze is amper een uurtje wakker geweest... Volgens mij zit er iets dwars want dit ken ik niet van haar. Hoop niet dat ze ziek wordt eigenlijk, ze gaat morgen weer even wennen bij mijn moeder, samen met de peuter dus ik kijk stiekem wel heel erg uit naar een dagje voor mezelf🙈
één maand geleden
Reactie op saffiee
Ik begin elke avond hoopvol aan de avond en de nacht, maar na 10 min is het ...
En toch ben ik blij te lezen dat ik niet de enige ben die zo onmeunig lang bezig is met bedtijd🙈 Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat er een moment komt dat ik kan zeggen; slaap lekker kleintje, tot morgen!
Kan bij mijn peuter nog steeds niet en zie ik voorlopig ook nog niet gebeuren.
één maand geleden
Reactie op Loenie87
En toch ben ik blij te lezen dat ik niet de enige ben die zo onmeunig lang ...
Dat lijkt me zo heerlijk idd! Gewoon neerleggen, slaaplekker en doeiii hahaha
Of zorgeloos kunnen genieten van de tijd gedurende de dutjes en in de avond zonder panisch te worden bij elke beweging op de babyfoon. Lijkt me ook zo heerlijk haha. Kom gewoon niet tot rust omdat ik continue “aan” sta.
één maand geleden
Reactie op Maanlicht
Vreselijk hè die bedtijd momenten! Hier is ze ‘s avonds ook ontroostbaar, a ...
In jullie bed? Ik durf dat niet meer, ze is zó bewegelijk. Vannacht moest ik plassen, maar de peuter lag ook bij ons in bed dus ik maakte man even wakker. Niet wakker genoeg blijkbaar, want toen ik weer boven kwam lag ze op haar buik helemaal tegen de cosleeper aan (en die staat niet vast!). Schrok me kapot, kan haar echt niet meer alleen laten liggen..
één maand geleden
Reactie op Loenie87
In jullie bed? Ik durf dat niet meer, ze is zó bewegelijk. Vannacht moest i ...
Oh gatsie, dan schrik je ja. Zulke momenten heeft iedereen gegarandeerd! Hier rolt ze nog niet dus ik durf het nog wel, maar misschien moet ik uit voorzorg maar wat gaan barricaderen hier
één maand geleden
Reactie op saffiee
Ben ik met je eens hoor! Bij m’n dochtertje had ik erg het gevoel dat ik er ...
Ja daarom die 2 uur per nacht moet echt stoppen, is gewoon overleven en je wordt er zelf ook echt niet beter van. Misschien al wel wat ongezond...maar erg herkenbaar vanuit hier ook...hopelijk snel eruit,🤞
één maand geleden
Reactie op Maanlicht
Oh gatsie, dan schrik je ja. Zulke momenten heeft iedereen gegarandeerd! Hi ...
Bij mijn oudste was ik makkelijker, maar die ging gewoon keihard liggen huilen als ze wakker werd en bewoog zich verder amper. Deze baby beweegt zich dus zonder geluid te maken, dat is tricky.
één maand geleden
Reactie op Saar1705
He wat goed!! Wij leggen haar alleen nog maar op haar zij. Op de rug gaat g ...
Hoe leg je je kindje stabiel op haar zij? Ik merk dat onze zoon het ook prettig vindt om op zijn zij te liggen, maar hij rolt daarna weer snel terug naar zijn rug met als gevolg wakker worden en huilen. Als ik hem dan op z’n zij lig, wordt hij weer rustig en slaapt hij verder. Hoe voorkom ik het terugrollen?
één maand geleden
Reactie op Saar1705
Volgens bureau van slaap is het normaal als babies om 06.00 uur wakker word ...
Het is vooral goed om gewoon je kindje te volgen. En indd alles voor 0600 is te vroeg maar vanaf 0600 is helemaal dikke priem...hier altijd vrolijk kind om 0600