626 Reacties

één maand geleden

Reactie op saffiee

Hahaha! 3x is echt al beter dan het eens was op nachten bij jullie. Gaat da ...
Ja het is echt bizar hoe deze wending er opeens is. Van echt elk uur en soms 4 keer in het uur eruit naar drie keer...als het goed blijft gaan de komende dagen dan ben ik erg blij want ik kan eindelijk even bijtanken

één maand geleden

Reactie op Maaike1810

Ja het is echt bizar hoe deze wending er opeens is. Van echt elk uur en so ...
En dat is jullie gegund 🩷🩷

één maand geleden

Reactie op saffiee

En dat is jullie gegund 🩷🩷
Nu jullie nog.....ik blijf aan je denken hoor! Cross my fingers🤞

25 dagen geleden

Het is echt weer afzien. Sinds 0200 uur wakker. Het is nu 0400. Over een paar uur moet er weer gewerkt worden.

25 dagen geleden

Ik heb echt te vroeg gejuicht. Dacht dat het over was. Helaas iedere 1.5 uur voeden en moet gewoon werken zo...

25 dagen geleden

Ik dacht dat het einde vd slaapregressie langzaam steeds beter werd, maar hier gaat het na 6 weken juist nog slechter, van 3x per nacht naar krijsen vanaf 1uur de hele nacht pfff, ik snap er echt niks meer van...

25 dagen geleden

Reactie op Maaike1810

Nu jullie nog.....ik blijf aan je denken hoor! Cross my fingers🤞
Het is weer beter gegaan 🙏🏼 maar 1x eruit met bedtijd, 2x vannacht en toen een blokje slaap van 4,5 uur. Jammer dat de peuter in dat blokje haar speen kwijt was maar ik ben er helemaal blij mee.

25 dagen geleden

Reactie op saffiee

Het is weer beter gegaan 🙏🏼 maar 1x eruit met bedtijd, 2x vannacht en toe ...
Ahhh top!!!! Hopelijk blijft het doorgaan nu... Hier beetje onrustig en weer wat vaker eruit voor de speen. Denk 8 keer ofzo maar verder niet klagen!

25 dagen geleden

Pff ik ben het zo zat, vannacht 0130 0245 0345 0445 - klaar met slapen Wanneer houdt het op.

25 dagen geleden

Onze zoon sliep lekker van 19:30 tot 04:15. Kwam toen voor een flesje en heeft vervolgens heel zijn flesje uitgespuugd. Toch wat langer eruit dus vannacht om hem te verschonen en een nieuw slaapzakje aan te doen. Hierna kon hij zelf in zijn eigen bedje niet meer in slaap komen maar heeft gelukkig bij mij in bed nog wat slaap gepakt. De wekker gaat net voor de opvang. Hier is hij doorheen geslapen. Ik laat hem nog even een half uurtje doorslapen. Dan even kijken of hij zijn ochtend fles wel binnenhoudt…

25 dagen geleden

Oh jeetje iedereen is vannacht flink actief geweest...we jinxen echt alles he.....het eerste wat ik dacht bij al deze berichtjes was neee niet waar hou op het ging zo goed overal even😅

25 dagen geleden

Gisterenavond dochter naar bed gebracht om 8 uur. Ze werd om 9 uur krijsend wakker en niet meer willen slapen. Ze viel om kwart voor 10 in slaap weer.

25 dagen geleden

Reactie op Myroosz

Ik heb echt te vroeg gejuicht. Dacht dat het over was. Helaas iedere 1.5 uu ...
O meine gute 🙈

25 dagen geleden

Reactie op Maaike1810

Oh jeetje iedereen is vannacht flink actief geweest...we jinxen echt alles ...
Pfff echt he. Het wordt echt tijd dat deze fase voorbij is voor iedereen

25 dagen geleden

Hier ook weer een zeer onderbroken nacht. Zowel de baby als de peuter zijn aan het spoken geweest. Het is een faaaaaase maar jeetje, ik kijk echt reikhalzend uit naar het einde. Gisteren heeft de baby bij mijn moeder alleen weer hazenslaapjes gedaan en ze was nog steeds heel huilerig en ontevreden. De volgende sprong zeker?

25 dagen geleden

Reactie op Maaike1810

Oh jeetje iedereen is vannacht flink actief geweest...we jinxen echt alles ...
Haha ik zit inderdaad iedereens berichtje te lezen en ik denk "wow het was bij echt veel huisjes een mindere nacht".

25 dagen geleden

Afgelopen nacht was om te janken 🫣. De eerste 3 uur werd hij ieder kwartier wakker. In de armen sliep hij meteen, maar weg leggen was onmogelijk. En daarna de rest van de nacht ieder uur wakker. En om 5:30 begon z’n dag 🥲

25 dagen geleden

Pfff hier is het ook weer drama. Alweer de 2e nacht dat ze de voedingen omdraaid. Overdag wil ze met geen mogelijkheid drinken en snachts continu... zo frustrerend!

25 dagen geleden

Reactie op LisanneSeinen

Pfff hier is het ook weer drama. Alweer de 2e nacht dat ze de voedingen omd ...
O dit hebben we een aantal weken gehad. Omgekeerd ritme. Was zo vermoeiend en lastig om t weer om te draaien.

25 dagen geleden

Reactie op Saar1705

O dit hebben we een aantal weken gehad. Omgekeerd ritme. Was zo vermoeiend ...
Jaa echt zo frustrerend. Gisteren liet ze er overdag 11 uren tussen. Uiteindelijk slapend aangelegd waardoor ze ging drinken. Ik weet ook niet hoe ik het moet omdraaien. Gewoon niet geven snachts en continu een speen geven?