626 Reacties

25 dagen geleden

Reactie op saffiee

Het is weer beter gegaan 🙏🏼 maar 1x eruit met bedtijd, 2x vannacht en toe ...
Wat fijn dat t beter gaat. Gek genoeg knap je van zo'n nacht weer op he. Terwijl t toch ook onderbroken was. Ik weet nog dat ik zo moe was in mn kraamweek omdat ik er elke 3 uur uit moest. Nou dat was echt helemaal niks bij deze slaapregressie🤣 what was i thinking,waar was ik precies moe van?🤣

25 dagen geleden

Reactie op LisanneSeinen

Jaa echt zo frustrerend. Gisteren liet ze er overdag 11 uren tussen. Uitein ...
Ik heb verschillende dingen geprobeerd die wel hebben geholpen Als ik haar om 1830 had gevoed (als laatste avondvoeding) dan begon ze vanaf 22.00 al te komen voor voeding en daarna meerdere keren - we gaven haar om 19u en 22u een fles ipv live borstvoeding zodat ze ff goed dronk. Liever dat ze meer drinkt aan t begin van de avond/nacht dan richting de ochtend. - en daarna zorge we ervoor dat er minimaal 3 uur tussen de voedingen zat (want ik wist door die fles dat ze goed gedronken had). Alternatief tussen die 3 uur is speen en wiegen. Ze ging toen veel beter slapen. Zo hebben we haar ritme weer omgekeerd..pff was intens dat niet willen drinken overdag

25 dagen geleden

Reactie op Saar1705

Wat fijn dat t beter gaat. Gek genoeg knap je van zo'n nacht weer op he. Te ...
Jaaa pfff, maar het verschil tussen ieder uur wakker worden en een keertje 3 uur kunnen slapen is gigantisch. Hahahahaah ja die kraamweek 😭 konden we die nachten van toen maar weer nu hebben, slapen we tenminste meer.

25 dagen geleden

Reactie op LisanneSeinen

Jaa echt zo frustrerend. Gisteren liet ze er overdag 11 uren tussen. Uitein ...
En scheelt het als je haar voed op een donkere, rustige kamer? Mijn zoontje drinkt ook niet meer als ik met hem op de bank zit, maar als ik even naar boven ga dan drinkt hij prima.

25 dagen geleden

Die van ons heeft nu 20 min ochtendslaapje gedaan haha 🙈 we gaan zometeen tekenen voor ons nieuwe huis dus ben benieuwd wat de dag wordt....ze doet momenteel hele gekke dingen haha. Ene keer 2 uur slapen andere keer 30 min... Is echt geen peil op te trekken. Maar ze is nog wel gewoon vrolijk dus zal wel goed zijn...vanochtend om 0530 wakker en uiteindelijk om 0615 eruit gehaald...het wordt hier wel spannend als die klok een uur terug gaat...we gaan er maar vanuit dat ze om 0500 wakker wordt 🙈 zien we dan wel weer hoe we dat doen

25 dagen geleden

Reactie op Maaike1810

Die van ons heeft nu 20 min ochtendslaapje gedaan haha 🙈 we gaan zometeen ...
De nachten gaan hier dus wel een stuk beter al 5 dagen

25 dagen geleden

Reactie op Maaike1810

De nachten gaan hier dus wel een stuk beter al 5 dagen
Welke toverspreuk heb je daarvoor gebruikt?

25 dagen geleden

Nou hier gingen er 3 nachten best heel goed.. (tussen 19:30 en 03:30 slapen in eigen bedje aan een stuk door, en daarna een voeding en doorslapen tot 06:45/07:00). Alleen vannacht was het, zoals dus bij velen van jullie😂, weer een groot feest. Ze kwam om 22:00 voor de fles en weigerde vanaf 01:30 nog in haar eigen bedje te slapen. Steeds kalmeren en speen erin, 5 min later weer huilen. Na een half uur heb ik haar toch maar gepakt om nog wat te kunnen slapen en dit was tot 04:00, fles erin en daarna liggen woelen tot 06:00. Toen nog 40 minuten geslapen en daarna klaarwakker. Valse hoop dat de regressie voorbij was, we gaan weer vrolijk door🥲

25 dagen geleden

Reactie op Kadeviv

Welke toverspreuk heb je daarvoor gebruikt?
Geen, haar volgen en hopen dat het een keer beter gaat. Ze had twee beter nachten en toen ging ze rollen van rug naar buik en de nachten zetten zich nog voort. Maar we zijn wel gewoon soms 10 keer eruit voor de speen nog..dus blijft wisselvallig. Maar ze komt al een week niet meer voor voeding en is ook niet meer echt wakker. Speen erin en ze slaapt weer door

25 dagen geleden

Reactie op Maaike1810

Hier ook maar weer 20 minuten. Ben er even heel erg klaar mee want ze is nu al chagrijnig. Kind, ga slapen...

25 dagen geleden

Reactie op Maaike1810

Nieuw huis!!! Gefeliciteerd!! Zal je altijd zien he, dan hoop je op een langer slaapje en dan komen die hazenslaapjes weer tevoorschijn. Hopelijk gaat de rest van de dag iets beter.

25 dagen geleden

Reactie op Maaike1810

Geen, haar volgen en hopen dat het een keer beter gaat. Ze had twee beter n ...
Heel fijn! Hier is bijna de hoop op dat het "vanzelf" overgaat. Ik ben er heel erg verdrietig van merk ik sinds n week. Maar het positieve is dat er om de 3 uur, soms 4 uur n voeding is en de rest op te lossen met n speen. Maar t breekt wel op steeds maar n uurtje slapen en dan naar hem toe. Hopen op betere tijden... Hoe staan jullie erin qua slaapcoach oid?

25 dagen geleden

Reactie op saffiee

Nieuw huis!!! Gefeliciteerd!! Zal je altijd zien he, dan hoop je op een lan ...
Ja dankjewel! 🎉🏡🥂

25 dagen geleden

Reactie op Kadeviv

Heel fijn! Hier is bijna de hoop op dat het "vanzelf" overgaat. Ik ben er h ...
Heel eerlijk, ik vind een slaapcoach nu nog wat vroeg gezien de leeftijden van de babys. Ze moeten nog zoveel leren juist hierin. Maar ik kan begrijpen dat als het echt de spuigaten uitloopt dat je hulp zoekt. Denk wel echt dat het normaal is dat babys dit gedrag vertonen dus dat er nog geen probleem is. Zeg ik even vanuit mijn pedagogisch kant😅 voor tips kan je natuurlijk altijd een slaapcoach inzetten want ook voor osn als ouders is begeleiding in hoe een baby te laten slapen goed.

25 dagen geleden

Reactie op sammi796

Nou hier gingen er 3 nachten best heel goed.. (tussen 19:30 en 03:30 slapen ...
Zitten we niet niet gewoon allemaal in sprong 5 al 🙈

25 dagen geleden

Reactie op Maaike1810

Zitten we niet niet gewoon allemaal in sprong 5 al 🙈
Ik dacht het ook al, mijn dochtertje is altijd te vroeg dus hopelijk wordt t na de sprong dan eigenijk beter.. Ben er zo klaar mee, sta elke keer op het punt om te stoppen met borstvoeding. Maar wil ik zo graag doorzetten

25 dagen geleden

Reactie op Kadeviv

Heel fijn! Hier is bijna de hoop op dat het "vanzelf" overgaat. Ik ben er h ...
Ikzelf zou geen slaapcoach inschakelen. Veel tips zijn te vinden op hun Instagram pagina’s of in fora’s over slaapproblemen. Veel is gewoon een kwestie van uit proberen om te kijken of het voor je kindje werkt. Ze vragen i.m.o. best veel geld voor wat ze doen, maar ze zijn geen heilige graal die dé oplossing hebben voor wat in mijn ogen gewoon hoort bij baby’s. Ze gaan door grote ontwikkelingen heen, tandjes, ziek zijn, noem maar op wat hun slaap gewoon verstoord. Het is enorm pittig en ik zal de laatste zijn die zal ontkennen dat het fijn zou zijn als je weet dat de fases voorbij zijn. Maar het wordt echt beter, maar op het moment dat zij eraan toe zijn.

25 dagen geleden

Reactie op Liinseey

Onze zoon sliep lekker van 19:30 tot 04:15. Kwam toen voor een flesje en he ...
Helaas, hier hebben we een buikgriep te pakken! Arm kind houdt niks binnen en heeft nu een middeltje tegen de misselijkheid gekregen. Moet een uurtje inwerken en dan kijken of hij wat binnenhoudt. Het slapen ging net eindelijk steeds meer zelfstandig en hadden al 3 goede nachten… vrees dat dit weer voorbij is voor de aankomende dagen. Vind t zo zielig voor de kleine man…

25 dagen geleden

Reactie op Liinseey

Helaas, hier hebben we een buikgriep te pakken! Arm kind houdt niks binnen ...
Oh wat rot zeg… heel veel beterschap! Hopelijk gaat het zo goed met de fles als de medicatie is ingewerkt.

25 dagen geleden

Reactie op Liinseey

Helaas, hier hebben we een buikgriep te pakken! Arm kind houdt niks binnen ...
O sjit zeg, heel veel beterschap en doe rustig aan💐