626 Reacties

25 dagen geleden

Reactie op Maaike1810

Zitten we niet niet gewoon allemaal in sprong 5 al 🙈
Die kans is aanwezig! Hahahah. Hier zouden we er bijna een week in moeten zitten volgens de app..

25 dagen geleden

Reactie op Liinseey

Helaas, hier hebben we een buikgriep te pakken! Arm kind houdt niks binnen ...
Ach wat zielig... Beterschap!

25 dagen geleden

Pff ik val uit elkaar van ellende. Een opeenstapeling van maanden weinig slapen. Heb t gevoel dat we steeds een stap vooruit zetten en dan weer achteruit. Heb geen energie meer. Ze heeft net weer een kansloos dutje van 15min gedaan. 😖

25 dagen geleden

Reactie op Saar1705

Pff ik val uit elkaar van ellende. Een opeenstapeling van maanden weinig sl ...
Aaaah ik voel dit zo erg. Ik had net de tranen in mijn ogen na dutje 2 die net als de eerste 20 minuten heeft geduurd. Ik dacht echt dat deze baby een betere slaper zou zijn momenteel maakt ze er nog erger een potje van dan haar zus ooit gedaan heeft. Het is nog maar 2 uur en ik zie nu al op tegen de nacht...

25 dagen geleden

En ik snap het niet, ze valt super vlot zelfstandig in slaap met die dutjes, waarom pakt ze nou niet door? Zelfs 1 slaapcyclus is nog teveel gevraagd momenteel.

25 dagen geleden

Het 4 maanden schema

25 dagen geleden

Dames! Wij zijn sinds een paar dagen gestart met de slaapgids (schema) van Snuggles&Dreams op aanraden van een vriendin waarbij haar baby ook alleen maar hazenslaapjes deed en ze de hele dag bezig was met het in slaap brengen. Overigens wilde ik vanaf het begin haar ritme volgen en go with the flow omdat m’n nekharen overeind gaan staan van schema’s, maar ze deed alleen nog maar slaapjes van 10-20-30 minuten en aan het eind van de dag was ze zo vermoeid dat het uren lang huilen was, dat dat ook geen optie was eigenlijk. Maar ze kleine is nu dus ineens al 2 uur aan het slapen. Weet niet wat ik mee maak! Het naar bed brengen was wel enorme strijd trouwens 😅

25 dagen geleden

Reactie op Maanlicht

Dames! Wij zijn sinds een paar dagen gestart met de slaapgids (schema) van ...
Wauw, super joh! Maar hoe doe je dat dan als ze wel kort slaapt? Vasthouden aan die bedtijd? Maar dan raakt ze toch ook oververmoeid? Ik snap het niet😭

25 dagen geleden

Reactie op Maanlicht

Dames! Wij zijn sinds een paar dagen gestart met de slaapgids (schema) van ...
Ik heb vaak hetzelfde ritme aangehouden als ze om 0700 wakker werd. Als je wakkertijden van 1.5/2 uur aanhoud dan kom je daarop uit maar ja het levert hier nog geen langere slaapjes op.

25 dagen geleden

Reactie op MMBL

Ik dacht dat het einde vd slaapregressie langzaam steeds beter werd, maar h ...
Jep heel erg herkenbaar. Hier wordt het ook alleen maar intenser!

25 dagen geleden

Reactie op Loenie87

Hier ook maar weer 20 minuten. Ben er even heel erg klaar mee want ze is nu ...
Ik vrees dat het sprong 5 is? Althans hier ook drama met in slaap brengen. En langer dan 1 cyclus slapen 🥲

25 dagen geleden

Reactie op ElmH

Ik vrees dat het sprong 5 is? Althans hier ook drama met in slaap brengen. ...
We zijn mooi in de aap gelogeerd🙈😂 Sprong 4, slaapregressie, sprong 5.. What's next?

25 dagen geleden

Reactie op Loenie87

We zijn mooi in de aap gelogeerd🙈😂 Sprong 4, slaapregressie, sprong 5.. W ...
Tandjes, sprong 6, verlatingsangst, 8 maanden slaapregressie. Maar wat zijn het toch kleine lieverdjes hahah

25 dagen geleden

Reactie op Loenie87

Wauw, super joh! Maar hoe doe je dat dan als ze wel kort slaapt? Vasthoude ...
Als ze korter slaapt mag je haar langer in haar bedje laten als ‘rustmoment’ maar de reden achter de langere wakkertijd is dat ze meer slaapdruk opbouwen en dat hazenslaapjes een gevolg is van te weinig slaapdruk

25 dagen geleden

Reactie op Saar1705

Ik heb vaak hetzelfde ritme aangehouden als ze om 0700 wakker werd. Als je ...
Oh wat stom, misschien is het hier dan puur toeval hoor

25 dagen geleden

Is het herkenbaar dat de slaapjes opeens korter zijn maar dat de baby wel vrolijk is. Is dit een slaapregressie ding? Hij blijft maar lachen en brabbelen. Normaal wel echt mega chagrijnig als hij moe is.

25 dagen geleden

Reactie op saffiee

Tandjes, sprong 6, verlatingsangst, 8 maanden slaapregressie. Maar wat zijn ...
Ja het eerste jaar is het ergst. Bijna op de helft haha! Wat gaat het toch hard...

25 dagen geleden

Reactie op Maanlicht

Als ze korter slaapt mag je haar langer in haar bedje laten als ‘rustmoment ...
Hmm, die langere wakkertijd vind ik maar lastig. Ik zit hier ook mee te stoeien maar ik merk weinig verschil tussen 1,5 of 2 uur wakker houden. Ook langer in bedje laten is lastig als ze de boel bij elkaar gilt🙈

25 dagen geleden

Reactie op Loenie87

Hmm, die langere wakkertijd vind ik maar lastig. Ik zit hier ook mee te sto ...
Het gaat niet alleen om de wakkertijden maar ook de specifieke momenten waarop je de dutjes aanbiedt en de duur ervan, alles in combi met elkaar zorgt voor een optimale cyclus. Ik wil trouwens niemand overtuigen dat dit de heilige graal is! Alleen een succesje delen :) als je wil kan ik nog wat info delen over de dutjes en de gedachte erachter

25 dagen geleden

Reactie op Maaike1810

Zitten we niet niet gewoon allemaal in sprong 5 al 🙈
Jup, 100% gewoon zo doorgegaan 🥲