626 Reacties
25 dagen geleden
Nou top nacht hier: elk uur gezien en ipv dat mevrouw wat jammert heeft ze de volume knop sinds gisteren ook uitgevonden. Het is meer schreeuwen dan rustig wakker worden. Heb me toch wat hartverzakking en gehad vannacht.
Ik ga niet meer zeggen dat het beter wordt...😅
25 dagen geleden
Reactie op Maanlicht
Voor degene die dat zien zitten, kunnen hun nummer naar mij privé sturen ☺️ ...
Geldt dat schema ook voor 5 maand? Of zit er een schema van 5 maanden in?
25 dagen geleden
Reactie op Maaike1810
Nou top nacht hier: elk uur gezien en ipv dat mevrouw wat jammert heeft ze ...
Ondanks dat ik zeker niet mag klagen in vergelijking met jullie, doe ik het toch.
Bijna anderhalf uur bezig geweest vanaf 03.10 omdat baby klaarwakker was. Wat is dit toch?!? Sinds week 13 al zo. Ik zou zo graag willen dat hij dit overslaat….
25 dagen geleden
Reactie op Meissie1990
Ondanks dat ik zeker niet mag klagen in vergelijking met jullie, doe ik het ...
Hahaha gewoon lekker blijven klagen hoor. Linksom of rechtsom is het allemaal pittig die nachten, dus gewoon blijven doen. 🤗
25 dagen geleden
Reactie op Maaike1810
Nou top nacht hier: elk uur gezien en ipv dat mevrouw wat jammert heeft ze ...
Niet normaal hè, wat een volume er uit kan komen...
Hier ook ieder uur gezien... Zelfs toen ik haar vannacht om half 2 naast me heb gelegd. Ze heeft toen niet meer gehuild maar wel ieder uur gedronken😵💫
24 dagen geleden
Reactie op Loenie87
Niet normaal hè, wat een volume er uit kan komen...
Hier ook ieder uur gez ...
Ja maar echt he, o men dat is voor jou ook echt killing elk uur drinken. Die van mij is nu dag 7 geen voeding in de nacht meer.
Bv is ook echt heel pittig nu dus dikke respect voor alle moeders die nu nog bv geven. Ik ben bij 4 maanden gestopt. Op naar een nieuwe dag. Vandaag is Meine mutti jarig...ga proberen vandaag wat meer structuur erin te houden want ik heb het idee dat door gisteren ( huis) de slaapjes ook niet lekker gingen. Maarja soms kan het niet anders. Ben benieuwd hoe de andere nachten zijn geweest...
24 dagen geleden
Hier ook de 2de nacht op rij die klote was. Gisteren vanaf 03:50 in de weer, sliep om 05:00 uur weer maar ik niet meer, gezien mn wekker om 05:30 ging🥲
Vannacht vanaf 01:00 tot 03:00 uur bezig geweest waarna ze op mij inslaap viel (doet ze normaal nooit). Heb dr mooi laten liggen want ik kon niet meer. Zelf vanaf 05:30 weer wakker.
Vandaag ook weer mijn eerste avonddienst tot 23:30, hoe ik die ga overleven geen idee😭
24 dagen geleden
Reactie op Maaike1810
Ja maar echt he, o men dat is voor jou ook echt killing elk uur drinken. D ...
Nou, ook dikke respect als je geen bv (meer) geeft. Ik bedoel, jij moet er iedere keer uit om te troosten terwijl ik er heel lui gewoon een tiet in stop🙈
Gisterenavond sliep ze om half 9. Toen kon ik er om 9 uur heen, om 10 over 9, om 10 uur, om 11 uur, om kwart voor 12... Toen zelf naar bed gegaan maar vanaf dat ik slaap heb ik echt geen puf meer voor troosten en neem ik haar in bed en stop er een tepel in omdat ik alleen maar kan denken Ik wil slaaaaapen! Weet ook niet of dat de handigste aanpak is, maar wel de meest makkelijke😁
En gefeliciteerd! Lastig hè, die structuur.. Ik heb het idee dat er altijd wel iets is wat de boel overhoop haalt.
24 dagen geleden
Hier ook een tiet erin zodra er ook maar iets van een zeur geluidje uitkomt! Hij pakt geen speen, zelfs geen fles in de avond dus ik ben blij toe dat ik nog borstvoeding geef, ik zou echt niet weten hoe ik hem anders moet troosten.
Hij is 20:15 de nacht ingegaan en heb hem 6x gevoed tot hij net wakker werd, hij ligt nu voor drinksessie nummer 7. Bedtijd ging wel soepeler en er zat een blokje van 3,5 uur tussen, maar het aantal keer wakker worden is echt nog wel veel.
24 dagen geleden
Reactie op Loenie87
Nou je mag zeker wel klagen... Midden in de nacht 1,5 uur bezig, pfff, ik z ...
Hij brabbelt dan. Huilt weinig.
Maar ja, wel pittig idd. Als hij brabbelt dan lig ik te dommelen. En daarna kan ik wel slapen, maar lichtjes..
Ik weet dat het erbij hoort. Maar wil graag weten hoe het komt. Denk zelf dat z’n namiddagdutje te laat is. Maar het is zo’n strijd!
24 dagen geleden
Zijn er hier moeders die een slaapregressie bij 5 maanden herkennen? Ons zoontje is vandaag 22 weken en hij is anderhalve week geleden begonnen met rollen (rug naar buik). Sinds een kleine week doet hij dit ook in z’n slaap en wordt dan dus wakker, maar ook zonder het rollen slaapt hij dramatisch. Op dit moment zien we bijna elke nacht, elk halfuur tot elk uur. Het is niet vol te houden dit. Het zal wel te maken hebben met een sprong en ontwikkeling, maar daaaaaaaamn dit is pittig