626 Reacties

25 dagen geleden

Reactie op saffiee

Ieder uur drinken 😭 drinkt ze dan ook echt veel of zijn het slokjes?
De eerste twee keer waren het echt heel flinke voedingen en daarna was het vooral om in slaap te vallen. Maar als dat wat langer duurde wekte ze wel een tsr op dus dan nam ze het er nog even van. Die meid heeft in ieder geval geen honger gehad vannacht🙈 Maar goed, alsnog wakker worden dan, dus wat is het dan hè? Hopelijk het laatste staartje van de slaapregressie...

25 dagen geleden

Reactie op Loenie87

De eerste twee keer waren het echt heel flinke voedingen en daarna was het ...
Ah ja precies, als er dan melk komt dan nemen ze het toch in. Ja, ik denk toch nog onderdeel van die grote ontwikkeling waar ze deze maanden doorheen gaan. Zeker die meid van jou met haar kruip probeer gedrag, die wilt volgende week al lopen 🥹

25 dagen geleden

Reactie op saffiee

Hier ook een tiet erin zodra er ook maar iets van een zeur geluidje uitkomt ...
Nou dan heb jij ook zowat ieder uur gezien op dat blokje van 3,5 uur na dan. Niet te doen joh. Hier ook al 10 weken bezig en ik kan ook nog niet zeggen dat ik verbetering zie....

25 dagen geleden

Reactie op sunshine_

Zijn er hier moeders die een slaapregressie bij 5 maanden herkennen? Ons zo ...
Ja het valt vaak samen met het moment dat ze gaan rollen. En als je terug leest hier zul je zie dat er heel veel last hebben van ieder uur zien 's nachts. Dus welkom bij de club zou ik zeggen😁 We zitten allemaal met smart te wachten op het moment dat het beter gaat.

25 dagen geleden

Reactie op Meissie1990

Hij brabbelt dan. Huilt weinig. Maar ja, wel pittig idd. Als hij brabbelt d ...
Ja begrijpelijk dat je het wilt weten, ik probeer altijd even de dag te bekijken, hoeveel slaapjes, wat hebben we gedaan. Zit het daarin of komt er weer een ontwikkeling aan. Sprong 5 is vooral mentaal, dus de kopjes zijn weer druk dus betekenen ook weer veel wakker. Pfff ik wilde echt dat die sprong nog even ging wachten maar ik weet nu bijna zeker dat wij begonnen zijn. Ze jammert bij weglopen, korte dutjes overdag en niet meer koppelen. Ons veel meer nodig hebben, meer nabijheid.

25 dagen geleden

Ben gesloohooopt😅 Heeft iemand al een plan van aanpak voor de overgang naar wintertijd? Mn dochter gaat t liefst rond 18.15 uur de nacht in maar probeer deze week te rekken tot 19.00 want anders staan we straks om 04.00 uur met zn alle. Wel probeer ik de wakkertijd erop aan te passen want te veel rekken met wakkertijd zorgt ook weer voor een onrustige nacht😆 wat een gepuzzel

25 dagen geleden

Reactie op Loenie87

Nou, ook dikke respect als je geen bv (meer) geeft. Ik bedoel, jij moet er ...
Ja zo herkenbaar wat je schrijft. Zo gaat het hier in de nacht ook, alleen dan puur en alleen die speen er terug in..

25 dagen geleden

Reactie op Saar1705

Ben gesloohooopt😅 Heeft iemand al een plan van aanpak voor de overgang na ...
Nee wij houden ons hart vast, gister is ze later naar bed gegaan maar alsnog om 0600 wakker. Ik ga wel proberen elke dag 10 min later naar bed, of het effect gaat hebben geen idee. Wij maken ons mentaal op voor een bizarre week daar🙈

25 dagen geleden

Ik ga door naar sprong 5, wie gaat er mee naar de andere app? slaapregressie van 4 is denk ik hier niet meer gaande...niet te lang mee hier blijven he want dan mis ik de gesprekken met jullie ❤️

25 dagen geleden

Reactie op Maaike1810

Ik ga door naar sprong 5, wie gaat er mee naar de andere app? slaapregressi ...
Zo, dat gaat snel haha. Jammer dat je ons gaat verlaten. Maar wat fijn dat jullie uit de slaapregressie zijn!! Slaapt ze nu door? Of moet je er af en toe nog uit voor de speen? Hier nog geen signalen van sprong 5.

25 dagen geleden

Reactie op Saar1705

Zo, dat gaat snel haha. Jammer dat je ons gaat verlaten. Maar wat fijn dat ...
In feite hoeven we had er niet uit te halen en heeft ze nu al een week geen voeding. Het enige wat ze doet is 827364783wakker worden en dan doen we de speen terug en slaapt ze weer verder. Dus doorslapen zeker niet. Ze heeft wel 4 nachten laten zien dat we er maar drie keer uit hoefden. Maar ik zag vanochtend dat ze wilde gaan terugrollen dus dat kopje is nog erg druk...gelukkig is ze overall vrolijk . Ik zie echt ander gedrag dan in de regressie nu. Ze is morgen 21 weken en ze zit altijd een week voor de volgende sprong...dus ik durf het wel aan dat ze naar de volgende fase gaat. Ze slaapt overdag ook rete slecht en dat heeft ze nooit gedaan. Het is nu op dit moment 40/50.minper dut.

24 dagen geleden

Reactie op sunshine_

Zijn er hier moeders die een slaapregressie bij 5 maanden herkennen? Ons zo ...
Hier precies hetzelfde met onze dochter, 14 mei geboren en ineens overdag hazenslaapjes van 20 min en moeilijk in slaap te krijgen en 's nachts ineens ook veel/vaak wakker en 's ochtends eerder wakker. En dan na het laatste hazenslaapje overdag zo'n 3 uur of langer wakker en eindelijk in slaap vallen om na anderhalf uur weer wakker te worden enz..Heb ook een net 4 jarige rondlopen en het is echt heel pittig

24 dagen geleden

Reactie op Loenie87

Nou dan heb jij ook zowat ieder uur gezien op dat blokje van 3,5 uur na dan ...
Ja het is echt om te huilen 😅. Enige verbetering die ik hier merk is dat ik met bedtijd maar 1x naar boven hoef de laatste dagen, en hij wordt nu gewoon weer op een normale tijd wakker ipv tussen 5:30-6:00. Maar de periode van maar 1 nachtvoeding is nog lang niet terug

24 dagen geleden

Reactie op Maaike1810

Ik weet niet eens meer onder welke ontwikkeling deze slaapproblemen vallen 😵‍💫😂 het begon met week 13 en intussen is er van alles voorbij gekomen haha.

24 dagen geleden

Reactie op saffiee

Ik weet niet eens meer onder welke ontwikkeling deze slaapproblemen vallen ...
Hahaha ja precies, ik doe ook maar wat🤣

24 dagen geleden

Reactie op Maaike1810

In feite hoeven we had er niet uit te halen en heeft ze nu al een week geen ...
Correctie 22 weken hahah Jesus slaap te kort

24 dagen geleden

Reactie op NinaRa

Hier precies hetzelfde met onze dochter, 14 mei geboren en ineens overdag h ...
Haha jij mag ook door naar sprong 5 zo te horen. Doe van mij is van 12 mei

24 dagen geleden

Reactie op Maaike1810

Jep. Ik ga mee 😄

24 dagen geleden

De dames die mij een vriendschapsverzoek hebben verzonden mogen hun nummer naar mij sturen dan voeg ik jullie toe!

24 dagen geleden

Reactie op Maaike1810

In feite hoeven we had er niet uit te halen en heeft ze nu al een week geen ...
Nou dan hebben jullie de slaapregressie overleefd!! 🎉🎉🎉