626 Reacties
24 dagen geleden
Reactie op Saar1705
Nou dan hebben jullie de slaapregressie overleefd!!
🎉🎉🎉
Ja alleen fase 5 nu weer he dus we gaan gewoon door, nog steeds 28374648 uit bed hahah maar dan zonder nachtvoeding 🤣🙈
24 dagen geleden
Reactie op Maaike1810
Ja alleen fase 5 nu weer he dus we gaan gewoon door, nog steeds 28374648 ui ...
Precies! Zeg maar wat het is.. Sprong 4, slaapregressie, sprong 5, tandjes, etc etc hahahaha
24 dagen geleden
Reactie op saffiee
Hahaha uiteindelijk is het gewoon normaal baby gedrag, maar het voelt ergen ...
Absoluut! Doe ik ook heel graag.. Zou ook heel graag willen weten wat maakt dat onze zoon elke nacht een uur ligt te brabbelen 😅
23 dagen geleden
Reactie op saffiee
Hoe is het met iedereen? Hier nog altijd ieder 1,5-2 uur wakker om te drink ...
Idem hier, geen verschil en ze rolt ook🙈
23 dagen geleden
Hier vanacht weer redelijk doorgeslapen! 23:30 kwam ze voor een voeding en daarna pas om 5uur weer een speen erin gedaan. Sliep toen nog door tot 6:20
23 dagen geleden
Reactie op LisanneSeinen
Hier vanacht weer redelijk doorgeslapen! 23:30 kwam ze voor een voeding en ...
Heerlijk ❤️
23 dagen geleden
Hier gisterenavond binnen 2 uur tijd 5 keer moeten troosten... Iedere keer gillend wakker. Toen ik zelf naar bed ging heb ik haar in bed genomen en dan wordt ze niet meer wakker.. Ja 2 keer om te drinken maar dat gaat dan zonder huilen.
Blijft lastig vind ik... Ze heeft schijnbaar die nabijheid nodig maar als ik haar s avonds bij me houd komt ze niet goed tot rust/in slaap. En om zelf nou ook om 8 uur/half 9 te gaan slapen...
22 dagen geleden
Reactie op Loenie87
Hier gisterenavond binnen 2 uur tijd 5 keer moeten troosten... Iedere keer ...
Oh waar het dan aan ligt hè… wel fijn dat ze zo naast jou beter slaapt maar die avond zo vaak troosten is ook intens. Als je zo vroeg gaat slapen heb je ook amper tijd voor jezelf. Blijf duimen voor betere tijden 🩷
VRIEND
22 dagen geleden
Reactie op Loenie87
Hier gisterenavond binnen 2 uur tijd 5 keer moeten troosten... Iedere keer ...
Dat is precies wat wij helaas wel doen, half 9 naar bed 😩
Vannacht tot nu toe om het half uur tot uur troosten, half 12 fles, en nu sinds 10 over 3 op de arm want brulde het hele huis wakker in bed. Geen hoop haar vannacht nog neer te kunnen leggen, geen hoop op slaap voor mezelf nog. Dan zijn die paar extra uurtjes 's avonds goud. Mijn man wil doodgraag een stuk over nemen maar helaas vertikt onze dochter bij hem te slapen. Hoop dat dit snel beter wordt 😩
11 dagen geleden
Reactie op marit1996
Haha alsof ik het zelf heb geschreven. Hoe gaat het nu? Mijn zoontje is nu ...
Aah altijd fijn een beetje herkenning! Wat balen wel dat er nog geen verbetering in zit. Hier is het nog niet zoals het was voor de rommelige nachten begonnen (toen kon die makkelijk een ruk slaap maken van 7-8 uur). Naar bed gaan gaat nu eigenlijk probleemloos, ligt om 20 uur erin en hoef dan niet meer naar boven. Hij komt dan na 3-4 uur, drinkt, en slaapt dan weer 3-4 uur. Daarna vindt hij het nog wel lastig om lag in slaap te blijven, en wordt dan echt om 't halfuur wakker. Ik neem 'm dan vaak bij me en dan slapen we nog door tot half 8 ongeveer. Is een beetje gemiddeld, soms komt hij ineens maar 2x in de nacht en soms zitten we weer op 7. Hoe gaat het bij jou?