626 Reacties

één maand geleden

Reactie op saffiee

Aah haha, zelfde dus beetje. Mijn zoontje is nu 20+2, en het gedoe met de n ...
Oh vermoeiend zeg! Hier ging het redelijk tot vorige week.. jullie gaan dan ook wel einde regressie nu?

één maand geleden

Was het in slaap brengen tijdens de regressie bij jullie ook zo’n ding? Zodra ze naar bed moet zet ze het op een krijsen, amper troostbaar pff. Heb de stofzuiger er maar bij gepakt als white noise en the happy song maar helpt allemaal maar mwah

één maand geleden

Reactie op Maanlicht

Oh vermoeiend zeg! Hier ging het redelijk tot vorige week.. jullie gaan dan ...
Balen hè… als ik nu terugkijk is het de afgelopen 2 weken wel “erger” geworden omdat naar bed brengen in de avond ook ineens laaaaaaaaang duurt. Geen idee of we richting einde regressie gaan, als je naar overdag kijkt wel maar ‘‘s nachts zitten we echt nog op 4-5x wakker worden en dus de avonden wat moeizaam.

één maand geleden

Reactie op Maanlicht

Was het in slaap brengen tijdens de regressie bij jullie ook zo’n ding? Zod ...
Ja absoluut herkenbaar! Bij ons waren het de slaapjes overdag waarbij hij het ineens niet meer kon. Ik moet zeggen dat het hier nu beter lijkt te gaan met het zelfstandig in slaap vallen 🤞🏻. Ik durf het haast niet te typen… Zul je zien is het morgen weer drama 🫢

één maand geleden

Reactie op saffiee

Is ook echt super knap en mag je zeker trots op zijn! Het is echt niet niks ...
Inderdaad je moet een lange adem hebben 🙈!!! Eentje die heeel moeilijk is , daarmee bedoelde ik dus volhouden! jaaa zo leuk om te zien hoe ze weer is veranderd 🥰!!

één maand geleden

Reactie op Maaike1810

Ja de eerste die eruit is!!!!!!🎉🎉🎉 Hoe oud is ze? Geef ons hoop!!!! Haha ...
Hahahahhaa yeaaaaa! Ze is 20+3 🙈 ze heeft er aardig gebruik van gemaakt 😂 pffff! Hoop voor jullie niet zo lang!!!❤️

één maand geleden

Reactie op lovelife

Hahahahhaa yeaaaaa! Ze is 20+3 🙈 ze heeft er aardig gebruik van gemaakt 😂 ...
Ik zeg net tegen mijn man, nog ong 1 week. Heng in there hahahhahaha🎉

één maand geleden

Reactie op lovelife

Hahahahhaa yeaaaaa! Ze is 20+3 🙈 ze heeft er aardig gebruik van gemaakt 😂 ...
Je snapt dat jij ook de eerste gaat zijn die topic sprong 5 mag openen he 🤣

één maand geleden

Reactie op Maaike1810

Je snapt dat jij ook de eerste gaat zijn die topic sprong 5 mag openen he � ...
Ik weiger mee te doen aan sprong 5 hahaha. Ellende

één maand geleden

Ja! Sinds een kleine week slaapt onze kleine 2 hazenslaapjes overdag en verder weinig. Komt moeilijk in slaap. Waar onze kleine man super moe van word; zet hem op je knie en beweeg je been of tril met je been. Hij vind dit heel grappig en tegelijk word hij daar super moe van.

één maand geleden

Reactie op Maaike1810

Je snapt dat jij ook de eerste gaat zijn die topic sprong 5 mag openen he � ...
Wahahaha. Ik hoop zo dat ze daar fftjes geen last van heeft 😂!! Ben er nog niet klaar voor hahahaha

één maand geleden

Dames, wanneer merkten jullie het begin van de slaapregressie? Ons meisje is 17 weken (+ 1w 3d vanaf de uitgerekende datum) en we hebben best een poos rommelige dagen/nachten gehad maar ook natuurlijk sprong 4 en een flinke verkoudheid. Sinds deze week gaan de nachten ineens beter en nu zit ik dus half met samengeknepen billen te wachten op de slaapregressie maar ergens ook half de hoop dat we die in die pittige weken al hadden en nu juist de goede kant op gaan?🙈 benieuwd wanneer het voor jullie begon!

één maand geleden

My god... van geen, naar 1, naar 2 nachtflesjes. Die eerste begon net te wennen, maar die 2e trek ik er echt ff niet bij. We zijn superverwend geweest met een baby die snel doorsliep en geen nachtvoeding nodig had, gaan we hem dit dan niet aanwennen? Aan de andere kant kunnen we ook niet weigeren dus waar doe je goed aan... zó pittig dit!

één maand geleden

Dochter van 19 weken sliep door maar komt nu 1x in de nacht. Overdag gaat het goed. Wanneer stopt dit?.

één maand geleden

Reactie op saffiee

Balen hè… als ik nu terugkijk is het de afgelopen 2 weken wel “erger” gewor ...
Oh ja die avonden zijn heeel herkenbaar. Ik zie zo op tegen de avonden steeds, gister ben ik er maar gewoon naast gaan liggen en uiteindelijk viel ze wel in slaap (rond 22 uur) m’n man is nu weer 2 dagen in het buitenland, ik duim hard dat het allemaal meevalt 😅🍀

één maand geleden

Reactie op LindyDr

My god... van geen, naar 1, naar 2 nachtflesjes. Die eerste begon net te we ...
Ze hebben in deze tijd meer voeding nodig om die ontwikkeling aan te kunnen. Dus indd echt gewoon geven. Het hoort erbij maar is niet leuk ivm gebroken nachten. Denk maar zo, groei maar lekker kleintje en daar heb je lekkere melk voor nodig 🤗

één maand geleden

Hier heeft ze alweer drie nachten de nachtvoeding overgeslagen. Ze wordt alleen wakker voor speentje en als we die erin doen slaapt ze zelf weer verder. Het lijkt rustiger te worden hier. Wel nog 5 keer eruit voor die speen maargoed er is meer slaap nu......hopelijk blijft het nu zo en kan ik zeggen dat we het einde naderen....🙏

één maand geleden

Reactie op Maaike1810

Ze hebben in deze tijd meer voeding nodig om die ontwikkeling aan te kunnen ...
Dank je voor je reactie! Zit ook wat in inderdaad, dat lijfje heeft meer energie nodig. Wat fijn dat het bij jou beter gaat! Merk je ook meer ontwikkeling nu?

één maand geleden

Reactie op LindyDr

Dank je voor je reactie! Zit ook wat in inderdaad, dat lijfje heeft meer en ...
Ja ze moet nog naar de buik zelfstandig, maar dat kan nog bij 5.5 maand dus wat dat betreft ben ik daar niet zozeer mee bezig. Ze brabbelt veel en wilt heel veel zitten. Ik zie dat ze daar een ontwikkeling in aan het maken is..zal niet lang meer duren voordat we daar op gaan inzetten

één maand geleden

Ah, dit topic zocht ik😁 Mijn dochter zat vanaf 13 weken in sprong 4 waardoor het slapen slechter ging en ergens is de sprong gestopt en zitten we nu in de slaapregressie. Het komt er bij haar op neer dat: -dutjes zijn ruk -avondbedtijd is ruk -de nachten zijn ruk -zelfstandig slapen ruk, vooral in de nacht. Woensdag is ze 20 weken, ik ben heel benieuwd hoe lang het nog gaat duren want ik ben moe🥴