626 Reacties
één maand geleden
Reactie op Meissie1990
Dank voor jullie reacties. Ik weet dat ik al heel gezegend mag zijn. Waarom ...
Ja dat vergelijken is gewoon rot, daar wordt het niet beter van 😅. Ik herken echt veel wat je schrijft. Ik heb echt minimaal 9 uur slaap nodig want anders word ik gewoon ziek van de vermoeidheid. Ik los dat op door zelf ook vroeg naar bed te gaan, de nacht was vannacht erg gebroken maar heb toch 9,5 uur geslapen. En die man van mij sliep voor deze ellende ook “door” van 23-6, dus weet ook dat hij het kan. Ik heb er vertrouwen in dat hij dat straks ook weer oppakt. Komt ook vast goed bij jou 💙
één maand geleden
Reactie op Loenie87
Kleine overwinning hier! Baby op bed gelegd voor de ochtenddut. Ze heeft ee ...
Ben heel blij voor je!! Dit is een stap de goede richting op :)
@Maaike1810: je gaf eerder aan dat je dochter niet zelfstandig in slaap kan vallen maar ze wel lange dutjes doet overdag. Merk je dat ze na 40-45min even wakker is en dan zelf een dutje koppelt? Of gaat het koppelen automatisch en slaapt ze gewoon in 1 ruk door?
één maand geleden
Reactie op Saar1705
Ben heel blij voor je!! Dit is een stap de goede richting op :)
@Maaike181 ...
Beide doet ze. Soms doet ze zelf koppelen in slaap en is er 1 ruk en soms wordt ze wakker en valt ze in slaap. Dit laatste doet ze meer in de nacht dan overdag..heel gek alsof ze weet in de nacht ik moet blijven liggen en nu moet ik slapen
één maand geleden
Herkend iemand dit? Onze baby wil de afgelopen dagen overdag niet meer slapen... wat we ook proberen. De laatste slaap was vanmorgen om 10u (30min), daarna meerdere pogingen gedaan zonder succes. De nachten gaan overigens (met 1x voeden in de nacht) prima.
één maand geleden
Help! Ben ten einde raad. Vriendlief zit in het buitenland en zoals ik eerder schreef, spookt onze zoon ‘‘s avonds ineens.
Normaal kunnen we hem wegleggen na de fles en slaapt hij goed tot uur of 05.00 uur. Sinds paar dagen huilt hij om 22.00/23.00 uur. Hele andere huil dan overdag (hoger, zieliger, scheller). Gisteravond kon ik niets met hem, hij wilde niet in eigen bedje. Dus bij me genomen in bed. Ook nog veel huilen als hij geen contact met me had.
Wat is dit?!? Nu is hij wakker en is het een heel andere baby. En ik lig er gebroken naast…… Zie nu al op tegen aankomende nacht! Waarom wil hij niet meer in z’n bedje?!
één maand geleden
Reactie op Meissie1990
Help! Ben ten einde raad. Vriendlief zit in het buitenland en zoals ik eerd ...
Hoooo mama wat zwaar. Is echt geborgenheid wat hij zoekt van jou. Enige wat echt werkt is eraan toegeven, hij zal eens echt weer in z’n bedje slapen maar heeft nu veel behoefte aan jou 💙
één maand geleden
Reactie op Meissie1990
Help! Ben ten einde raad. Vriendlief zit in het buitenland en zoals ik eerd ...
Had hij niet een keer extra honger toevallig?
één maand geleden
Reactie op saffiee
Hoooo mama wat zwaar. Is echt geborgenheid wat hij zoekt van jou. Enige wat ...
Of dit indd, het kan zijn dat hij even wat geborgenheid wilt en een knuffel..
één maand geleden
Reactie op Maaike1810
Had hij niet een keer extra honger toevallig?
Gisteren om 19.45 heeft hij een fles van 210 +7 gehad, toen wilde hij meer toen nog 60 +2 gegeven. Daarmee zat hij op 970 ml! Durfde niet meer te geven 😔
één maand geleden
Reactie op Meissie1990
Gisteren om 19.45 heeft hij een fles van 210 +7 gehad, toen wilde hij meer ...
Oh nee dat snap ik helemaal dan kan het echt geen honger zijn geweest....
één maand geleden
Reactie op Meissie1990
Gisteren om 19.45 heeft hij een fles van 210 +7 gehad, toen wilde hij meer ...
Ik had denk ik toch een flesje geprobeerd. Had eens op het forum hier gelezen dat de liter grens achterhaald is, en als ze er eens een keertje overheen gaan is dat ook niet zo erg. Hier thuis hebben we bij beide kindjes altijd als eerst melk aangeboden, want als het toch wel honger is dan is het snel opgelost. En anders is dat ieder geval uitgesloten als dat geweigerd wordt. Maar je moet altijd doen waar je je goed bij voelt 😊
één maand geleden
Oké, dank jullie. Ik heb het idee dat hij ook liefst nu op z’n zij slaapt, of iig daar naar toe rolt. Zou het rollen ermee te maken kunnen hebben? Hij kan het nog niet helemaal.
Sinds paar dagen drinkt hij ook zoveel.. Het zijn fases I know, maar kan er zo moeilijk mee omgaan 😔
één maand geleden
Reactie op Meissie1990
Oké, dank jullie. Ik heb het idee dat hij ook liefst nu op z’n zij slaapt, ...
Ja gister heeft die van ons ook 6 flessen gehad. Normaal zit ze op 5.
Vannacht om 0400 heeft ze de 6de fles gehad en nu drinkt ze maar 90cc in de ochtend. Kindje komen zoals ze willen hihi
één maand geleden
Hier vanochtend ook 40 laten staan. Kan ook niet anders na de afgelopen dagen.
Net even fijn met m’n ouders gebeld. M’n moeder zegt dat dit allemaal bij de regressie hoort, ook omdat hij nu echt probeert rollen (ook in de box en op het aankleedkussen bijv). Hij drinkt veel meer. Allemaal ontwikkelingen.
Denken jullie ook dat dit bij de slaapregressie hoort?
Eerst hadden we het overdag en dat gaat nu beter, dus dacht dat we er waren. Ben blij dat ik dat hier niet getypt heb 😂😂