34 Reacties
9 dagen geleden
Reactie op Maanlicht
Oja intens hè! Drinkt ze zichzelf nooit in slaap ‘s avonds of ‘s nachts? En ...
Het in slaap brengen gaat opzich oké. Wij wiegen haar :) maar in de nacht lijkt ze klaarwakker te zijn als ze borstvoeding heeft gehad. Vannacht heeft ze van 1830 a 03.45 geslapen. En dan is ze wakker tot 05.15.
En bij jou?
9 dagen geleden
Reactie op ElmH
Het in slaap brengen gaat opzich oké. Wij wiegen haar :) maar in de nacht l ...
Oh wat een spookje. Dat breekt wel op zo lang wakker.. hier slaapt ze bijna altijd wel door na de borst. Wij wiegen haar ook dus als je dan ‘s nachts staat te wiegen denk ik weleens fml 🙈
8 dagen geleden
Reactie op Maanlicht
Oh wat een spookje. Dat breekt wel op zo lang wakker.. hier slaapt ze bijna ...
Haha jep! Ik vind het op de een of andere manier ook verschrikkelijk om op te staan uit bed. Ik vind het prima als ze op mij slaapt voor 2 uur. Maar uit bed stappen en dan wiegen? Zo lastig!
Hoe gaat dat bij jou?
8 dagen geleden
Reactie op ElmH
Haha jep! Ik vind het op de een of andere manier ook verschrikkelijk om op ...
Oh precies dit!!! Ik vind dat echt verschrikkelijk ook. Je bent meteen niet meer slaperig. Buiten je bed is het koud en je moet je inspannen. Dan denk ik weleens terug aan het luizenleven van voor m’n baby haha
8 dagen geleden
Reactie op VdB21
Hier hebben we dit al ern aantal weken. Echt werkelijk niets helpt. We gaan ...
Een aantal weken? Pfff... ik hoopte max een week ofzo😅 hier gaat t doorslapen in de nacht wel ieeets beter maar savonds in slaap lukt niet. Hij gaat elke avond weer mee naar beneden na een uur proberen.
7 dagen geleden
Die van ons gaat s nachts heel hard gillen als ie wakker wordt en helaas is dat veeeel te vaak in onze ogen. Herkenbaar?
4 dagen geleden
Pff ik zit er echt even een beetje doorheen hoor..
Ik mag van mezelf nooit klagen want het kan altijd erger, en dat is zeker zo.
Maar we zitten sinds begin december in die slaapregressie en poeh ik ben deze echt even zat
Veel vaker s nachts wakker, en echt lang ook. En in de ochtend tussen 5 en 6 gewoon klaar om de dag te beginnen
Maar nu dus ook overdag alleen maar hazenslaapjes vandaag, terwijl ze wel gewoon moe is.
Tuurlijk hoort het erbij. Ze maakt zoveel mee en ze maakt zulke sprongen dus het is niet meer dan logisch dat het slapen dan even wat minder gaat.
Maar ik ben even een beetje op😅.
Zo dat moest er even uit
4 dagen geleden
Huilt ze ?
Mijn dochter had dit namelijk vorige week ook heel de week. Nu eindelijk al een paar nachten niet meer gelukkig.
Maar mijn dochter die kletst en speelt dan gewoon 2 uur lang in bed. Dus ik laat haar doen, ondanks dat je zelf dan ook niet slaapt.
En dan als ze een beetje gaat miepen loop ik er heen om een tutje te geven.
4 dagen geleden
Reactie op KleineFreek24
Huilt ze ?
Mijn dochter had dit namelijk vorige week ook heel de week. Nu ...
Nee dat niet
Ze is gewoon mega druk in de nacht als ze zo'n nacht heeft. Ze gaat door heel haar bed heen en heeft de grootste lol, daarna is ze het echt zat/toch overprikkeld of moe dus dan haal ik haar eruit, anders is t wel drama.
Dan zit ze bij mij en is ze wel wat rustiger, afgewisseld met wat geklim over me heen
Gelukkig huilt ze vooralsnog eigenlijk amper rondom het slapen. We wiegen haar wel nog steeds in slaap dar scheelt denk ik ook wel