13 Reacties

7 dagen geleden

Ja, op het moment heel erg. Als ik hem neerleg, begint ie gelijk te huilen en als ik de kamer uitga nog harder. Mijn kindje is van 26 Mei en heeft nu ook z’n eerste tandje. Hij zit nu ook in “sprong 5” de 3 h’s. Misschien is dit bij jouw kindje ook het geval?

7 dagen geleden

Reactie op MeganG

Ja, op het moment heel erg. Als ik hem neerleg, begint ie gelijk te huilen ...
Jaaaa ik kan haar niet neerleggen gaat ze echt schreeuwen en huilenn

7 dagen geleden

Reactie op Melis07

Jaaaa ik kan haar niet neerleggen gaat ze echt schreeuwen en huilenn
Moeilijke fase dit hè.. ben ook echt een makkelijk kind gewend. Dat is ie meestal haha. Dus weet me soms ff geen raad meer

7 dagen geleden

Reactie op MeganG

Ja, op het moment heel erg. Als ik hem neerleg, begint ie gelijk te huilen ...
Hoe laat jij je kind slapen en wat doe je allemaal

7 dagen geleden

Reactie op Melis07

Hoe laat jij je kind slapen en wat doe je allemaal
Ik probeer zo snel mogelijk weg te gaan uit de kamer. Ik zeg wel, slaaplekker en ik maak duidelijk dat mama er is en terugkomt. Maar als ie huilt, loop ik ook weg en zet ik n boxmobiel aan. Soms laat ik even de lamp van de overloop aan. Als ie echt oncontroleerbaar huilt pak ik hem of geef k m nog een flesje. Oja en voor ik hem in bed lig knuffel ik nog even met m in z’n kamertje. Dit werkt redelijk tot nu toe. Hij huilt wel maar stopt meestal wel. Duurt wel ff voor hij in slaap valt.. Maarja, hoe zielig t ook is, toch even weglopen :(

7 dagen geleden

Of even op de bovenverdieping blijven. Bijvoorbeeld douchen. Ik heb t idee dat ze dan t idee hebben dat je in de buurt bent en dat dat helpt. Of flesje alvast boven geven voor t slapen gaan dat hij kan wennen aan de kamer voor de nacht zeg maar. Maar niet altijd werkt alles. Als ik me echt geen raad meer weet, ga ik een rondje rijden met hem.

7 dagen geleden

Hier valt hij super makkelijk in slaap maar daarna bijna elk uur wakker, dit is nacht 3 .. hij ging om half 7 slapen en nu al een keer wakker geworden. Het is een buikslaper en hij wordt ook niet normaal wakker , hij gaat gelijk op handen en knieën zitten en gaat niet huilen , alsof hij klaar voor de dag is. Dan even de borst en hij valt dan na 5 min in slaap , om dit vervolgens na 45 min tot 1 uur weer te doen de hele nacht lang !Geen idee of dit ook een sprong is , ik hou heel veel van hem maar wat is dit irritant zeg 😂

7 dagen geleden

Reactie op soofffje

Hier valt hij super makkelijk in slaap maar daarna bijna elk uur wakker, di ...
Jaa gister was ze ook zovaak wakker ben echt moe hahah

7 dagen geleden

Reactie op Melis07

Jaa gister was ze ook zovaak wakker ben echt moe hahah
Dit is mijn 2de kindje dus ik weet dat er licht aan het einde van de tunnel is , maar het is ook vervelend dat je continu met het gevoel rond loopt in huis dat je nergens aan kan beginnen of doen “want hij zal toch wel weer zo wakker worden”. Heb nog geen eens avond gegeten 😫 ga maar koken en als hij wakker wordt jammer dan! We got this haha 💪

7 dagen geleden

Mijn dochtertje is ook van 24 mei. Bij ons is dit al bijna 2 weken gaande 😕. Wiegend is slaap brengen ondanks het slaapritueel wat we hebben, vaak krijsend wakker worden en ineens weer tuutje geven in de nacht omdat ze die kwijt is. Ze ontwikkeld wel heel veel op het moment, kruipt zo snel alsof ze de trein moet halen, wilt zicht optrekken aan alles en raakt gefrustreerd wanneer het niet lukt.

7 dagen geleden

Reactie op soofffje

Hier valt hij super makkelijk in slaap maar daarna bijna elk uur wakker, di ...
Oooooooh die van mij doet dit ook. Afgelopen nacht was echt het dieptepunt, tussen 12 en 6 al 11x :").

6 dagen geleden

Ik heb hier een kind die gewoon klaar wakker is op het moment dat je der in bed legt. Nu 2de nacht. Valt gewoon niet in slaap en blijft enkel babbelen. De 1ste nacht duurde het tot zeker 00:00 uur ..