4 Reacties

één maand geleden

Dit was bij ons wel. Ons zoontje sliep weliswaar nog niet door, maar werd mega onrustig en kon wel 6-8 keer per nacht voor de speen komen. De nachtvoeding bleef ongeveer hetzelfde, in mijn beleving had hij deze ook echt nodig (honger!). Afgelopen nacht heeft hij voor het eerst doorgeslapen. Ik denk dus dat die nachtvoeding niet per sé went, maar dat ze hem echt nodig hebben.

één maand geleden

Reactie op sunshine_

Dit was bij ons wel. Ons zoontje sliep weliswaar nog niet door, maar werd m ...
Ah dank je wel! Dat stelt gerust. Hij slaapt al sinds 10 weken ongeveer door, besef heel goed dat we hier heel veel geluk mee hebben gehad. Maar op deze manier is het best pittig allemaal, we hebben daar niet zo aan kunnen wennen. Doen het met alle liefde natuurlijk, hoor!

één maand geleden

Ik herken me echt zo in je verhaal! Bij mij sliep tie ook perfect door. Opeens gedoe met dat speentjes waar je gek van wordt. Toen besloten te stoppen met de speen. Daar nu al meer dan een week mee bezig en dat helpt ook niet. Nu wil die én z’n speen én z’n handje niet meer. 🤷🏻‍♀️🥲 Ik gooi het voor mezelf op slaapregressie en hoop dat de fase heeeeeeeel snel voorbij is. Wij zijn echt 1,5 uur bezig om hem in slaap te krijgen in de middag en avond. Wil gewoon niet meer slapen.

één maand geleden

Reactie op annelandman96

Ik herken me echt zo in je verhaal! Bij mij sliep tie ook perfect door. Ope ...
Pfff vreselijk he! En we kunnen er dus helemaal niks aan doen behalve erin mee gaan... Overdag gaat het nog redelijk, alleen de nacht dus inderdaad! Hier in slaap vallen met speentje, uitspugen en wakker worden 😂 Hoeveel weken is die van jou?