Hoi mama’s
Ons kindje is 6 weken oud (aanstaande donderdag 7 weken). Zij sliep altijd in een klein wiegje naast mij en sliep dan zo’n 3 uur en kreeg dan de fles (soms ook 4 uur en soms 2 uurtjes).
Nu willen wij haar graag naar haar eigen kamertje doen, alleen pikte ze haar ledikant niet. Dus hebben wij nu al 2 nachten haar ledikantje naast ons bed gezet ipv haar wieg. En ineens slaapt ze door.. 23.30u vaak laatste fles en komt dan pas 05.30u weer. Is dit normaal? Kan dit? Wiens kindje slaapt ook al zo vroeg door?
Nu is het wel zo dat ze bijvoorbeeld vanaf 03.00u al MEGA onrustig is. Echt continu schoppen en knorren in haar slaap. Heeft dan af en toe ogen open maar over het algemeen zijn die dicht. Ik pak haar dan niet, want ik pak haar echt pas als ze huilt. Dan geven we de fles.
Maar van 03.00u tot 05.30u zo veel geluid maken en onrustig zijn, kan dat kwaad? Of moeten we dan toch om 03.00u gewoon al de fles geven? Ze laat zich altijd goed horen voor de fles dus ik snap / weet het even niet haha.
Wij slapen er in ieder geval erg slecht door, door haar extreem harde geknor (nee, geen snurken. Maar echt hard knorren en op en neer bewegen met haar hoofd en lichaam). Je zit continu op de rand van je bed omdat je denkt dat ze wakker word en ieder moment haar keel op kan zetten, maar ze heeft gewoon haar ogen dicht en is na een aantal seconden weer stil.
P.s. ze ligt ingebakerd in puckababy en we gebruiken zo’n white noise apparaatje. Overdag gebruikt ze een tutje, ‘s nachts wil ze deze vaak niet.