162 Reacties

4 maanden geleden

Hier een zoontje van 7 weken. Het leek er op dat jij ging doorslapen (van 23;00 tot 6:00) maar nu het zo warm is zijn we weer terug bij een nachtvoeding :):) vind ik voor niet erg, is alleen maar logisch denk ik!

4 maanden geleden

Onze zoon vandaag 6 weken krijgt ook zijn laatste fles rond 23.00 uur en slaapt dan tot ongeveer 5.30/6.00 uur.. hij slaapt nu nog naast ons in de co sleeper, maar zijn sinds vandaag 1 slaapje overdag aan het “oefenen” op zijn ledikant in zijn eigen kamer.. als wij weer terug moeten werken in augustus willen we hem eigenlijk in de nacht op zijn eigen kamertje hebben..

4 maanden geleden

Dat knorren middennin de nacht is volgens mij normaal en doen heeeel veel babies. Is de actieve slaap! Las op het forum dat de darmpjes rond die tijd erg actief worden.

4 maanden geleden

Reactie op carmenflower

Hier geen doorslaper. Dat maakt me best een beetje onzeker als ik dit allem ...
Het is heel normaal dat baby’s wakker worden. Ik denk dat door het inbakeren en de baby op de eigen kamer leggen etc veel communicatie door de baby gemist word en ze daardoor door lijken te slapen. Ik denk eigenlijk dat het minder normaal is dat je baby doorslaapt dan dat ze wakker word.

4 maanden geleden

Jeejtje zeg, erg jaloers op jullie mama’s🥲 mijn dochter meldt zich vaak om het uur in de nacht. Soms 1,5 uur.. zo zwaar. Ze laat er amper 2 uur tussen. Ik geef borstvoeding

4 maanden geleden

Mijn eerste heeft tot 5 maanden 2 nachtvoedingen gehad en tot 10 maanden 1 nachtvoeding. Mijn tweede heeft de afgelopen 2 nachten ineens van 23.00 tot 5.30 geslapen met 6 weken oud. Ik geniet ervan hoe lang het duurt en voor alle mama's die er nog elke 2 uur uit moeten, dat is ook heel normaal en heel zwaar!

4 maanden geleden

Reactie op ss00

Jeejtje zeg, erg jaloers op jullie mama’s🥲 mijn dochter meldt zich vaak om ...
Gebruik je ook al een inbakerdoek? Scheelde bij ons direct 1,5 uur extra slaap

4 maanden geleden

Reactie op Ememem

Gebruik je ook al een inbakerdoek? Scheelde bij ons direct 1,5 uur extra sl ...
Toen zij 4-5 weken was hebben we dat geprobeerd, maar was niet echt een succes. Ik ga het toch nog een keer proberen!

4 maanden geleden

Reactie op carmenflower

Hier geen doorslaper. Dat maakt me best een beetje onzeker als ik dit allem ...
Niet onzeker worden! Heel veel kinderen slapen ook niet door of het gaat periodes wel zo en dan komt er bij een sprong toch weer de klad in. En ja, er zijn ook wel doorslapers, maar volgens mij ook niet het hoogste percentage...

4 maanden geleden

Mijn zoontje vandaag 7 weken slaapt al een aantal weekjes snachts bijna 5 uur door. Ik probeer snachts een voeding over te slaan met max 6 uur tussen. Dus dit is zeker iets om je geen zorgen over te maken.

4 maanden geleden

Vannacht voor het eerst van 22.45 tot 6.15 geslapen! Net 6 weekjes. Hopelijk geen eenmalig ding haha

4 maanden geleden

Hier een meisje van 5,5 week. Slaapt sinds een week van 23.00-8.30 door Dankzij dé moonboon 🙏🏼🙏🏼

4 maanden geleden

Hier slaapt de kleine sinds week 2 al door. Ze krijgt om 23:00 de laatste fles en dan om 07:00 de eerste van de dag. Vanaf een uur of 5 is ze meestal wel wat onrustiger door krampjes, maar slaapt wel verder. We zetten de wekker om 07:00 voor de fles, want ze wordt er nog niet zelf wakker voor. Helemaal niet gek als je kindje al door slaapt, geniet er van ;) Van de eerste weet ik dat het ook zo maar weer kan veranderen 🫣

4 maanden geleden

Ik ben zo blij. Na 10 weken bikkelen met veel nachtvoedingen, vroeg wakker zijn en weinig slaapjes Slaapt onze baby INEENS door snachts. echt out of the blue We hebben niks veranderd het ging vanzelf Laat dit een troost zijn voor degene die nog in de slapeloze nachten zitten of gebroken nachten. Het komt echt vanzelf op zijn of haar tempo. Ik kon dit eerst niet geloven maar het is dus echt zo. Ik geniet er van zolang het duurt😜

4 maanden geleden

Hier een bizarre situatie: mijn kindje dat borstvoeding krijgt slaapt de afgelopen met bijna acht uur tussen de voedingen. Hij is vijf weken. Ik maakte hem tot eergister wakker na zes uur, maar de arts van het cb zei dat ik daar beter mee kan stoppen. Mijn oudste heb ik tot 1 jaar elke drie uur gevoed ‘s nachts.

4 maanden geleden

Reactie op Corr-i

Hier een bizarre situatie: mijn kindje dat borstvoeding krijgt slaapt de af ...
Hier hetzelfde! Inmiddels 6 weken maar die van mij heeft soms ook nachten van bijna 8 uur voordat ze weer komt. Vond het eerst nogal spannend voor m’n melkproductie maar tot zover lijkt dat allemaal goed te gaan :)

4 maanden geleden

Reactie op Corr-i

Hier een bizarre situatie: mijn kindje dat borstvoeding krijgt slaapt de af ...
Hier ook. Ze begon er rond 5 weken mee dat ze 5/6 uur sliep. Het record was 9,5 uur😳 Ze is nu ruim 9 weken en 's nachts laat ze er 7 tot 8 uur tussen. Ik geef ook borstvoeding en ben dit totaal niet gewend van mijn eerste🙈 Het kan natuurlijk nog veranderen, maar voor nu geniet ik van de goede nachten.

4 maanden geleden

Reactie op carmenflower

Ik ben zo blij. Na 10 weken bikkelen met veel nachtvoedingen, vroeg wakker ...
Oh wat heerlijk!!! Geniet ervan 🤩! Mijn baby is nu 7 weken en komt nog iedere 3 uur, en vannacht ging hij klusteren om half 3…. Sliep pas weer om 5 uur 😬. ben benieuwd wanneer hij er wat langer tussen gaat laten, maar dit geeft hoop ☺️.

4 maanden geleden

Mijn baby van 6 weken drinkt meestal rond 21.30, 00.30, en dan soms pas weer rond. 6

4 maanden geleden

Mijn zoontje van 7 weken heeft van de week geslapen van 21.30 -3.30-8.00. Afgelopen nacht was het weer 00.00-03.00-07.00 (ook helemaal prima hoor). Vraag me wel af of hij genoeg voeding binnenkrijgt als hij zo lang slaapt? Of kan ik er vanuit gaan dat als hij langer slaapt, hij dan ook gewoon genoeg binnen heeft gekregen?