162 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op qqww
Heeft bij iemand ook zijn kindje snachts last van krampen/scheten? Mijn doc ...
Ja, maar snachts boert ze ook heel slecht. Hou ze soms echt een kwartier overeind maar er komt niks. Dan na een lange poos zit die luchtbel in d'r darmen en word ze onrustig en gaat ze scheetjes laten.
3 maanden geleden
Dames, hoelaat gaat jullie kindje naar bed? Ik lees zoveel dat kindjes al om 20:00 ofzo naar bedje gaan. Maar mijn dochter laat ik vaak bij me slapen beneden of in de box maar is ook regelmatig wakker, en ga om 22:00 mee naar boven dan de fles dan naar bed. Maar ook omdat de uren ervoor ze heel wisselend slaapt en vaak ook onrustiger is. Pas na de 22:00 fles word ze rustig en gaat ze de nacht in.. maar omdat ik dus zoveel zie dat kinfjes al vanaf 19/20 slapen denk ik zou me dochter wel dan genoeg nachtrust pakken..
3 maanden geleden
Reactie op qqww
Dames, hoelaat gaat jullie kindje naar bed? Ik lees zoveel dat kindjes al o ...
Hier hetzelfde hoor. Het komt weinig voor dat ze rond 20 uur in bed en dan kost het enorm veel ‘strijd’. Dus ik draag haar veel in dr draagdoek of op ons. Ik ben te moe om elke avond strijd te voeren dus ben nu bezig met de slaapjes overdag in haar bed te doen en dan langzaam naar de avond te werken
VRIEND
3 maanden geleden
Reactie op qqww
Na haar flesje van 18u30 gaat onze dochter (10 weken) tegen 20u de nacht in, maar dan bij ons op schoot. Met nog een lichte slaper van 4 jaar in huis die tussen 18u30 en 19u op bed gaat kunnen en willen we nog geen slaapstrijd aangaan in bed. Rond 22u krijgt ze dan nog een laatste verschoning, slaapzak in, flesje (geen droomvoeding), en dan slapend op bed. Nachtvoeding tussen 3 en 4, wakker tussen half 6 en 7u.
3 maanden geleden
Reactie op qqww
Hier ook tussen 19u en 20u, langer Beneden houden wordt hij juist onrustig en overprikkeld. Misschien ook omdat die overdag weinig tot niet slaapt
3 maanden geleden
Reactie op qqww
Rond 18:30 (ligt aan zijn laatste middag slaapje, dan 1.5 uur wakker) flesje in zijn slaapzakje op zijn donkere kamer. In slaap wiegen en dan rond 19:30 slapen in zijn eigen kamer. 22:30/23:00 wakker maken voor een fles en dan komt hij nog 1x in de nacht. Voor hem duidelijk en rustige uurtjes in de avond voor hem :)
3 maanden geleden
Reactie op qqww
Ik zou zeggen probeer het eens uit. Ik moet ook wel echt mijn zoontje in slaapwiegen, rond de 4 maanden kunnen ze eventueel zelf in slaap vallen. De eerste paar dagen duurde het vaak 1 uur voordat hij echt doorhad, oké ik ga de nacht in. Nu slaapt hij binnen 20 min. Maar vooral doen waar jij je goed bij voelt!! ❤️
3 maanden geleden
Reactie op qqww
Bij ons exact hetzelfde verhaal hoor! Ze zijn nog jong, kijk wat goed voelt voor jullie en waar jullie dochter haar ritme het beste voor nu op aansluit. Ze gaan straks vast wel een keer iets anders aangeven, zodat ze eerder in de avond op bed gelegd kunnen worden!
3 maanden geleden
Onze baby van 12 weken heeft 0 nachten doorgeslapen. Hij wordt wil sowieso nog drinken snachts 2 keer. Maagje klinkt echt leeg bij het voeden, hij slaapt wel goed verder. Ik denk eigenlijk dat hij pas gaat doorslapen bij 4 maanden als we de papfles en andere voeding kunnen introduceren. Hij heeft een snelle vertering denk ik😅
3 maanden geleden
Nog geen 0 nachten door geslapen.. ze is nu 10 weken.
1 keertje 4 uur tussen de voeding gelaten snachts dat was al heel wat haha
3 maanden geleden
Ze is maandag 9 weken en nog geen nacht doorgeslapen. Soms slaapt ze van 22 tot 03:30 maar het is vaker 1 en 5 uur dat ze voor eten komt. Ook als ze 22 uur de laatste voeding krijgt