Hi! Onze dochter van 6 weken vind het lastig om los van ons in slaap te vallen of door te slapen. Ze valt heerlijk in slaap op onze borst of in de draagzak en kan dan echt uren slapen. Op die manier slaapt ze dan ook echt goed de hele dag. Maar zodra we haar wegleggen (of ze nu nog net wakker is of al 20 min slaapt) ze wordt gelijk wakker en onrustig met huilen. Ik probeer haar dan wel te sussen/aaien terwijl ze in haar co-sleeper of nestje in de box ligt. Snachts is dit vooral een probleem omdat liggend voeden haar alleen laat slapen. Ze ligt dan in ons bed en ik slaap dan zo mega licht omdat ik dat toch wel erg spannend vind. (Ik volg alle regels betreft co-sleeping)
We hebben nog geen vaste slaaptijden overdag en in de nacht niet. Ik kijk naar haar en waar ze behoefte aan heeft en neem haar gewoon mee naar bed tussen 21:00 en 22:00.
Met liefde draag ik haar de hele dag en laat ik haar de hele nacht op mij slapen maar ik gun haar ook de rust (en mezelf ook😂) dat ze doorslaapt in de co-sleeper.
HELP! Alle tips zijn welkom!