16 Reacties
3 maanden geleden
Ik vind de slaapzakken van Jollein fijn. Prijs/kwaliteit zijn ze gewoon goed en ik vind er altijd wel leuke printjes tussen. 😊
3 maanden geleden
Reactie op saschad
HEMA, toch de beste vind ik, voor onze dochter gebruikt en nu ook voor ons ...
Wij hebben ook alle slaapzakken van de Hema, die we bij de oudste tot 18 a 22 maanden hebben gebruikt in alle seizoenen. heel erg tevreden mee!
Vaak hebben de dikkere slaapzakken afneembare mouwen, dus kun je in de herfst en lente variëren met een pyjama o.i.d.
3 maanden geleden
Reactie op mags
HEMA en lodger
Deze hebben wij ook beide! Bevallen inderdaad super goed
3 maanden geleden
Ik heb bij mijn dochter toen geïnvesteerd in twee vierseizoenen slaapzakken van Puckababy deze vind ik persoonlijk heel fijn omdat je niet voor elk nieuw seizoen hoeft te inversteren in een nieuwe slaapzak en ze kunnen er qua maat echt lang mee doen! + dat de kwaliteit goed is en ik ze nu weer kan gebruiken bij mijn zoontje 😌
3 maanden geleden
Hier ook Hema en jollein. Eerst geïnvesteerd in een puckababy mini die je tot een half jaar zou kunnen gebruiken maar mijn mannetje gaat compleet uit zijn stekker als hij die slaapzak in moet. De stof is dikker en stugger naar mijn idee waardoor hij zijn armen in die mouwen amper kan bewegen. Ook zonder de mouwen geen succes, de sluiting zit vrij hoog en de rits bobbelt door de stevige stof. Ik vind het overhyped en ga zeker niet investeren in die 4 seizoenen slaapzak. De slaapzakken van Hema en jollein zijn zachter en soepeler.
3 maanden geleden
Ik ook HEMA. Die van mij slaapt graag nog in de kikkerhouding, dan zijn die van de prenatal vrij smal
3 maanden geleden
Wij hebben de puckababy slaapzakken. Nu toe aan The bag, heel handig met afrits mouwen. Prettig breed beneden want meneer ligt vaak als een kikkertje.
Ook twee van de 4 seizoenen vanaf 6 mnd liggen klaar. Tip als je wilt proberen, kijk eens op Vinted staan er een boel op soms gewoon nieuw/zgan.