14 Reacties
4 maanden geleden
Ik heb er 1 van de Hema en 1 van Puckababy (een normale, geen inbakerzakje). Ik dacht dat mijn kindje de Puckababy vanwege de buikband wel fijn zou vinden, maar ze slaapt beter in het slaapzakje van de Hema haha.
4 maanden geleden
Mijn dochter slaapt sinds deze week in een gewone slaapzak van Hema. Ik heb dit bij mijn zoon ook vrij snel gedaan, dus geen Puckababy of zoiets. Ze slaapt relatief rustig en heb niet het idee dat ze zichzelf enorm wakker houdt of maakt. Als het lukt zou ik dat zeker doen, dan hoef je het inbakeren ook niet af te bouwen in de toekomst.
4 maanden geleden
Reactie op LikeTABU
Hier hetzelfde. Ik volg mee. Hoe oud is jouw dochtertje?
Ze is 7 weken nu 馃槉.
Ze heeft een hekel aan inbakeren, in het begin veel slaapzakjes/swaddles geprobeerd omdat ze zichzelf regelmatig wakker maakte met haar bewegingen.
Maar geen succes, dus tot nu toe ging het prima met lakentje+dekentje. De bewegingen zijn ook een stuk minder geworden.
Dus afbouwen hoeft hier gelukkig niet, dat scheelt al 馃榿
4 maanden geleden
Hema slaapzak werkt hier prima. Ik zou als ik jou was starten met een gewone slaapzak. Wil ze dan niet slapen dan kun je altijd nog een inbaker ding oid aanschaffen. Maar zolang een gewone slaapzak werkt hoef je ook niets af te bouwen
4 maanden geleden
Ik heb er 3 van de Hema: een voor de winter, een in hydrofieldtof en eentje er tussenin. Echt voor elk weer een. Ons dochtertje slaapt heerlijk 's nachts!
4 maanden geleden
Hoe zijn de slaapzakjes van de Hema voor de allerkleinste met de armgaten? Ik heb er nu eentje van de Prenatal maar die heb ik dicht moeten steken anders zakt ze erin..
4 maanden geleden
Wij gebruiken een 4-seizoenen slaapzak van Jollein. Vind het heerlijk dat je gewoon per dag kunt kijken naar de warmte en welke zak je dan kiest. Op onze slaapkamer staat het raam 鈥榮 nachts open dus is het best fris, en onze kleine houdt wel van warmte dus zelfs nu gebruiken we de twee lagen over elkaar.
4 maanden geleden
Love to dream is hier heel fijn. Mijn dochter is vrij sterk en beweegt veel. Uit een swaddle wurmt ze zich gewoon los. Helemaal niet kunnen bewegen is voor haar niet fijn. Love to dream is daarom perfect. Ze wordt er heel rustig van.馃グ