24 Reacties

10 dagen geleden

Maatje groter aantrekken in de nacht ! Zelf gebruiken wij baby dry in de nachten. Dit gaat 9/10 keer goed

10 dagen geleden

Ons mannetje draait ook graag half tot helemaal op zijn buik. Hij draagt in de nacht maatje 4, is nu ook bijna 8kilo!

10 dagen geleden

S nachts regelmatig doorlekken was voor ons altijd de indicator dat we over konden stappen op een grotere maat luiers. :) je kan ook proberen 2 luiers om te doen s nachts

10 dagen geleden

Luier achterstevoren aandoen schijnt ook te helpen bij buikslapers. Heb zelf geen buikslapers dus geen idee of t werkt maar die tip werd in de geboortegroep van onze zoon destijds vaak gegeven.

10 dagen geleden

Mijn kindje is ook 8.8 kg maar draagt nu al ruim een maand maat 4 en die lekken niet. Zou gewoon een grotere maar doen!

10 dagen geleden

2 luiers over elkaar. Maar nog betere tip: wasbaar. Mijn zoontje lekt daarin nooit, nee echt nooit!!! door

10 dagen geleden

Reactie op soofffje

Maatje groter aantrekken in de nacht ! Zelf gebruiken wij baby dry in de na ...
Ik gebruik ook Pampers baby dry in de nacht, gaat nu eigenlijk altijd goed. En zou ook alvast een maat groter doen! Succes

10 dagen geleden

Hebben wij ook een tijdje gehad. Toen overgestapt naar een maatje groter snachts. Hier ook maatje 4 in de nacht. Overdag maatje 3.

10 dagen geleden

Een maatje groter van luier helpt bij doorlekken van een buikslaper. Als ze wat groter zijn heb je ook de dry night broekjes van pampers, die zijn ook heel fijn! Allebei onze kids zijn buikslapers, jongste draait nu regelmatig om, en onze oudste van 2,5 heeft standaard 's nachts een maat groter aan.

9 dagen geleden

Naar mijn idee is maat 3 te klein voor hem. Je zou maat 4 kunnen proberen

9 dagen geleden

Reactie op langnekoor

2 luiers over elkaar. Maar nog betere tip: wasbaar. Mijn zoontje lekt daari ...
Welk merk wasbare luiers gebruik je? En doe je daar zo'n tweede synthetische laag over snachts? Of bv een wolbroekje?

9 dagen geleden

Reactie op Elm0

Welk merk wasbare luiers gebruik je? En doe je daar zo'n tweede synthetisch ...
Huda bamboe en dan inderdaad nog een overbroekje erover heen. Die hebben we van allerlei merken. In de nacht doe ik 2 boosters en daarop een wasbare fleeche inlegger voor het droge gevoel.

9 dagen geleden

Wij hebben een buikslaper van 8,5 kg en we doen hem een maat 4 huggies aan. We verschonen wel vaak halverwege de nacht als hij voor voeding komt.

9 dagen geleden

De kruidvat Pure & Soft werken als een trein voor mijn dochter ‘s nachts, alle andere luiers (en ik heb er veeel getest) hielden het niet. Dus dikke aanrader!

9 dagen geleden

Maatje groter qua luier en romper niet helemaal dicht doen. 2 drukkers ipv 3.

9 dagen geleden

Lekkere grote luier!

9 dagen geleden

wij doen luierbroekje en maat groter en nu eindelijk weer droog!

9 dagen geleden

Hier dochter van bijna 8kg en gebruiken na al paar weken maat 4, nooit problemen s anchts

9 dagen geleden

Wij gebruiken een wasbare nachtluier (petit lulu maxi) met een booster dubbel aan de voorkant en dan een gelanoliseerde wolbroek of pul overbroekje overheen. Werkt perfect!

9 dagen geleden

Ik zou naar PP maat 4 gaan.