7 Reacties

één maand geleden

Hi! Ik neem mamafit van Davitamon. Misschien is dat een optie voor je

één maand geleden

Ik was van de week bij een lactatiekundige voor een kolfconsult en die zei dat deze periode het meest van je vraagt: de baby is steeds groter, drinkt meer, en eet nog geen hapjes. Ik herken je gevoel verder niet (wel dat ik het zwaar vind), maar vond dit wel bemoedigend om te horen

één maand geleden

Reactie op Quinty Wijnschenk

Hi! Ik neem mamafit van Davitamon. Misschien is dat een optie voor je
Dankje, ga ik proberen!

één maand geleden

Reactie op Madeliefje34

Ik was van de week bij een lactatiekundige voor een kolfconsult en die zei ...
Goed om te horen, dat merk ik inderdaad ook heel erg. Dus dat zou wel goed kunnen verklaren waarom ik hier nu meer last van heb dan eerder.

één maand geleden

Kan zeker doordat je je lijf vitamines en mineralen uit je eigen voorraad haalt voor je melk (baby gaat voor). Zou geen Davitamon slikken omdat daar geen goed opneembare vormen in zitten, maar eerder voor Vitals mama, Vitakruid mama of postpartum, Laveen of Bonusan!

één maand geleden

Heb precies hetzelfde, gewoon knikkende knieeen soms als ik de trap af loop sochtends. Vooral idd na de borstvoeding als ik opsta.. was van plan om naar de dokter te gaan en bloed te laten prikken, kijken of ik wat te kort komt want je kindje drinkt gewoon alles uit je lijf kost veel energie

één maand geleden

Ik herken het ook. Ik slik Vitakruid mama dag en nacht. En probeer zo voedzaam te eten en rust te pakken waar dat lukt.