10 Reacties
2 maanden geleden
Ik volg! Hier namelijk hetzelfde bij een baby van 15 weken…
Al denk ik dat dit echt aan sprong 4 ligt haha
2 maanden geleden
Reactie op Kims2022
Je kunt haar nog een droomvoeding geven. Wij geven haar nog een fles voorda ...
Ja dit. Vergeet niet dat ze nog maar 15 weken is en nachtvoedingen nog heel normaal zijn.
Overigens leggen wij ons zoontje elke dag rond 19:00 op bed en slaapt hij tot een uur of 06:00/07:00. We gaven eerst een droomvoeding om 22:00 maar zijn hiermee gestopt om te kijken wat het deed. En hij slaapt dus gewoon door tot de ochtend. Dus doen nu geen droomvoedingen meer :)
2 maanden geleden
Reactie op Mathanya
Hoelang hebben jullie je zoon droomvoeding gegeven.
Dat hebben we een paar weken gedaan, denk zo’n 2 weken
2 maanden geleden
Lijkt me heerlijk! Hier een zoontje die nu zeker in sprong 4 vanaf 12 uur 's nachts nog 3 a 4 keer komt. Daarvoor ging het eigenlijk net lekker en kwam hij nog 2 x per nacht.
Ik denk dat het heel normaal is dat ze nog af en toe voor een nachtvoeding komt en alleen maar lekker als ze dan wel bijna 12 uur slaapt. Denk ook niet dat je ze het kan aanleren. Elk kindje is anders.
één maand geleden
Reactie op Laura1908
Lijkt me heerlijk! Hier een zoontje die nu zeker in sprong 4 vanaf 12 uur ...
Momenteel gaat het heel goed. Ze heeft afgelopen 2 nachten goed door geslapen. Nu is het volgende probleem er al weer. In de auto vond ze altijd heel fijn heen weg gaat prima een half uur naar mijn ouders maar de terug we is drama alleen maar huilen ontroostbaar.