17 Reacties

6 dagen geleden

Mijn kindje is van 18 mei. Hier precies hetzelfde verhaaltje. Denk toch echt slaapregressie.. en dan kun je doen wat je wilt, maar ze gaan niet slapen 🙈

6 dagen geleden

Reactie op rowenakonings

Mijn kindje is van 18 mei. Hier precies hetzelfde verhaaltje. Denk toch ech ...
Deze reactie alleen al, doet mij heel goed😂❤️

6 dagen geleden

Heel herkenbaar hier precies het zelfde

6 dagen geleden

Reactie op kimmyx

Deze reactie alleen al, doet mij heel goed😂❤️
Vannacht was ik 2,5 u wakker , en ik zag allemaal topics geopend worden. Stelde me ook gerust 🙈😂

6 dagen geleden

Reactie op carmenflower

Heel herkenbaar hier precies het zelfde
Dankjewel❤️ de herkenning doet mij zo goed

6 dagen geleden

Hier ook heel herkenbaar, ik weet niet wat me overkomt 😂 een dochter die al sinds 3 weken oud door sliep en nu al een paar weken 2/3 keer per nacht komt. 😩

6 dagen geleden

Hier een baby'tje van half mei en wij hadden dit ook. Gaat nu weer een paar nachten iets beter! Hou vol!! 🙏

6 dagen geleden

Hier precies het zelfde🥲 Rond 3.00 uur elke nacht voor 2 weken al … Ik hoop dat deze fase snel voorbij is .. Mijn man en ik lijken op zombies nu😅😅

4 dagen geleden

Dit herken ik. We hebben papje geven voor het slapengaan maar dan kwam hij nog steeds voor een flesje tussen 3.00 en 4.00 uur. We geven nu iets meer vaste voeding overdag. Het wordt beter. Ik herken het zombie gevoel. Gelukkig kon ik nog altijd thuiswerken of verlof opnemen om bij te slapen overdag anders zou ik omvallen denk ik. We hebben nog een peuter van 2 jaar, bijna 3 jaar en die zit midden in de peuterpuberteit en gooit nu met zijn auto als iets niet mag en noemt mama soms Tommie. Hij bedoelt Stommie. Hang in there dus. Het wordt echt beter believe me.

4 dagen geleden

Reactie op jitlada

Hier precies het zelfde🥲 Rond 3.00 uur elke nacht voor 2 weken al … Ik hoo ...
Dankjewel voor je reactie❤️ en succes ook

4 dagen geleden

Reactie op Annie1979

Dit herken ik. We hebben papje geven voor het slapengaan maar dan kwam hij ...
Dankjewel❤️

4 dagen geleden

Reactie op Annie1979

En zelf ook heel veel succes🍀

4 dagen geleden

Reactie op Coucou24

Hier een baby'tje van half mei en wij hadden dit ook. Gaat nu weer een paar ...
Dankjewel voor je reactie❤️

4 dagen geleden

Hier ook sowieso al geen doorslaper, maar nu komt ze al 2 weken vanaf 2 uur elk uur, wil niet in de cosleeper en is al vroeg heel erg wakker. Hier is een tandje doorgekomen, dus ik denk dat het daardoor komt. 🙈

4 dagen geleden

Herkenbaar hoor! Hier werd ze gisteravond klaarwakker toen we naar bed gingen. Ze slaapt nog bij ons op de kamer dus proberen echt muisstil te doen, maar op het moment gaat het slapen weer echt veel onrustiger (zowel het in- als doorslapen). Van 2130 tot 2330 bezig geweest haar weer terug in slaap te krijgen pfff. Onze dochter is van 18 mei. Ik las gister dit https://www.slaaptipsvoorbabys.nl/slapen/slaapregressie-7-maanden/

4 dagen geleden

Reactie op Annie1979

Wij hebben ook zo'n peuter, en een baby die het slapen niet echt heeft uitgevonden. Killing 🥲🫠

4 dagen geleden

Haai, ik heb een peuter van 2 jaar 9 maanden. En die heeft/ had dit ook! Die blijft, als ze s’nachts wakker wordt, altijd 2 uur lang klaarwakker. Elke Slaapregressie was het raak. Tandjes, nu soms onweer. Je kan je klok erop gelijk zetten dat als ze wakker wordt, het dus 2 uur duurt. Herkenning is er dus zeker. Hoe je ermee omgaat is aan jou. Soms konden we dr laten liggen, soms ging 1 van ons eruit en met dr naar beneden zodat de ander kon slapen, soms wisselde we na een uur af, we geven er maar gewoon aan toe.