15 Reacties

3 maanden geleden

Yup! Zelfs als ze aan de borst in slaap valt dan wordt ze weer wakker als ik haar in bed wil leggen 😅😅

3 maanden geleden

Mijn zoon is 2 maanden maar heeft hier sinds kort ook last van😩. Eerst duurde het vaak ook wel een half uur tot een uur voordat hij inslaap viel maar dan lag hij wel rustig in zijn bedje. Nu is hij eerst een uur aan het huilen voordat hij gaat slapen😫

3 maanden geleden

Hier ook! Ze is erg onrustig en een kei in vechten tegen d'r slaap op het moment... Ik hoop dat het een fase is 😅

3 maanden geleden

Reactie op MarijkV

Hier ook! Ze is erg onrustig en een kei in vechten tegen d'r slaap op het ...
Hier precies hetzelfde terwijl ze eerst altijd een hele makkelijke slaper was

3 maanden geleden

Volg

3 maanden geleden

Yes hier ook! 13 weken oud... nu slaapt hij eindelijk in de co-sleeper maar ik moet ons bed nog opmaken.... HELP 😂

3 maanden geleden

Reactie op Wilmaxx

Yes hier ook! 13 weken oud... nu slaapt hij eindelijk in de co-sleeper maar ...
Ik heb het met je te doen😂🥺... Mijn dochter is vrijdag 13 weken

3 maanden geleden

Hier ook! 14 weken en ‘s avonds mega overstuur. 😩

3 maanden geleden

Reactie op xfemkevdberg

Hier precies hetzelfde terwijl ze eerst altijd een hele makkelijke slaper w ...
Ja idd en dat maakt het soms ook een beetje frusterend, voor iedereen 🙈

3 maanden geleden

Reactie op xfemkevdberg

Ik heb het met je te doen😂🥺... Mijn dochter is vrijdag 13 weken
Ik hoop dat hij er niet wakker van wordt anders kunnen we weer opnieuw beginnen vrees ik 😅

3 maanden geleden

Hier hetzelfde en ze komt nog om de 2 uur in de nacht 😵‍💫 geef op verzoek bv, ik ben kapot

3 maanden geleden

Slaapregressie is tussen de 3-4 maanden. Dus dan verandert het slaapritme weer. Kun je niet heel veel aan doen volgens mij. Maar is maar een faaaase 😅

3 maanden geleden

Hier ook. De rest van de slaapjes gaan goed. Ik heb hem vandaag om 19.00 wakker gemaakt voor voeding en om 19.50 weer in bed gelegd maar slaapt nog steeds niet..

3 maanden geleden

Reactie op Verica Markovic

Slaapregressie is tussen de 3-4 maanden. Dus dan verandert het slaapritme w ...
Mijn dochter van 3 zit al 3 jaar in een slaapregressie volgens mij. Heeeeele lange fase hier 🙈😂