6 Reacties

3 maanden geleden

Hier ook een dame van 13 weken die echt vanaf bijna week 2 al de nachten doorsliep. Toen nog wel ns daarna dat ze af en toe erom vroeg. Inmiddels geven wij om 23.00u nog een droomvoeding en dan slaapt ze lekker door tot 8u s ochtends.

3 maanden geleden

Nee hoor dat kan prima. Ze geven het zelf wel aan als ze honger hebben. Mijn zoon heeft ook geen nachtvoeding meer. Is nu 14 weken en slaapt van 19.00 tot 7.00 uur

3 maanden geleden

Ons meisje slaapt ook de klok rond. Als ze wakker word moet ik wel rap zijn met de fles want anders is het oorlog! Mijn enige tip is, geniet ervan, mijn ervaring leert dat het ook op momenten minder gaat worden en er nog wel degelijk gebroken nachten aankomen!

3 maanden geleden

Ja slaapt van 18.30 tot ergens tussen 6.00-6.30uur. Nu 10 weken doet dit al een paar weken. Wakker maken heeft geen zin, dan wilt hij toch niet en valt.hij steeds weer in slaap

3 maanden geleden

Hier ook het geval: dochter van nu 14 weken slaapt al enkele weken bijna het klokje rond (tussen 19u en 20u aan de borst en dan wakker rond 6u). Deze week was ze wel wakker geworden rond 4u voor nog een voeding, ik vermoed door het warme weer. Ter compensatie van de hele goede nachten vraagt ze overslag wel regelmatig naar de borst. So no worries de kinderen vragen zelf wel wanneer ze honger/dorst hebben, geniet ervan dat je al lekker kan doorslapen

3 maanden geleden

Hi! Dochter 12 weken slaapt ook zeker van 21:00 uur tot 7:00/7:30 door sinds een week. Geprobeerd om rond 23 uur wakker te maken en nog te voeden (een week uitgeprobeerd) maar dan sliep ze heel onrustige / meerdere keren per nacht wakker. Fijn dat andere kleintjes ook al zo lekker lang kunnen slapen!