4 Reacties
11 dagen geleden
Ah das even schakelen ja als het voorheen zo goed ging! Sliep hij al helemaal door?
Zou hem gewoon lekker volgen.. als hij hem helemaal leeg drinkt zal hij t vast nodig hebben. Evt een droomvoeding geven: rond 23u nog een fles geven?
Wij hadden hier ook het idee dat toen hij beter overdag ging slapen dan hij in de nacht weer moest schakelen. Maar hier komt hij sowieso 1x in de nacht voor een voeding. En een tijdje terug ook 2 x in de nacht (toen ook hele steile stijging van zijn gewichtscurve haha) maar dat is alweer paar weken geleden (afkloppen).
Evt als dit lang aanhoud een laatste voeding geven die meer verzadigd (bv nutrilon content? Iom CB natuurlijk, en geleidelijk mengen etc.
11 dagen geleden
Ik denk dat wij er ook in zitten… onze dochter sliep van 20.00 tot ongeveer 05.00/06.00 voor een flesje en ging daarna vaak nog doorslaap tot 8.30. Vanaf begin af aan al een dag en nacht ritme gehad en nog nooit huilend in bed gelegd of een verschrikkelijk nacht gehad. Sinds drie dagen komt ze ineens om 02.00/03.00 en vanavond voor het eerst dat ze om 22.00 wakker is en ze niks anders wilt dan bij mij in slaap vallen. Heb haar al geprobeerd 3x weg te leggen maar helaas moest ze weer huilen. Totaal niet hoe we haar kennen want ze huilt nooit. Tot nu toe overdag nog geen moeite gehad met slapen en denk daarom ook dat dit geen slaapregressie is. M’n dochter zo voor de vierde keer proberen terug te leggen. Wat zijn we verwend geweest al die maanden 🥲
11 dagen geleden
Reactie op amswo
Ah das even schakelen ja als het voorheen zo goed ging! Sliep hij al helema ...
Hij sliep idd al door! Maar nu komt hij uit zichzelf al vanaf 22:00.. Wij hebben hem vannacht een beetje laten huilen steeds, hij viel vanzelf weer in slaap!
Hij heeft dus al zakjes voor zijn ontlasting omdat hij last heeft van obstipatie en de dokter zegt dat het door zijn voeding verdikken alleen maar erger wordt 🤪 dus ik denk dat het gewoon afwachten is wanneer hij het weer te pakken heeft haha
Komt die van jou altijd op een bepaalde tijd in de nacht? En kan je het verdelen met je partner?
11 dagen geleden
Reactie op ourfamilyTRV
Ik denk dat wij er ook in zitten… onze dochter sliep van 20.00 tot ongeveer ...
Ja zeker zijn we verwend geweest! Mijn partner en ik deden dan om en om eruit ‘s ochtends vroeg… dus je kwam altijd aan je uren. En nu gaat hij weer werken en is het bal 😂🤪
Ach dan heeft je dochter je echt even nodig! Er gebeurd ook zoveel vanbinnen bij die baby’s… een hele ontwikkeling maken ze mee.
Zullen we maar een beetje meer relativeren 🤭 er komt een tijd en dan willen ze helemaal niet meer bij je slapen of knuffelen haha