7 Reacties
3 maanden geleden
Wij zijn momenteel ook op vakantie in een super gehorig huisje met peuter en baby. Ik accepteer dat het nu vooral contact slaapjes zijn en onderweg slaapjes. Peuter slaapt op vakantie ook niet zoals thuis. Belangrijkste vind ik dat het voor iedereen vakantie is en dus ook voor mij. Daar hoort voor mij loslaten heel erg bij 😉
3 maanden geleden
Wij zijn ook op vakantie met peuter (3) en baby van 10 weken in een camper. Dus 1 grote ruimte. Overdag slaapt de baby op ons, in de draagzak, in de kinderwagen of in zijn wiegje in de camper als de peuter buiten is. De nachten gaan verbazingwekkend best heel goed met iedereen in dezelfde ruimte.
3 maanden geleden
Inderdaad kinderwagen buiten zetten lijkt mij een makkelijke oplossing. Gelijk natuurlijke White noise door de wind etc.
Misschien een gekke vraag, maar hoe slaapt de kleine bij jullie? Bij jullie in bed of eigen bedje? Wij willen ook nog weg, maar weet niet zo goed hoe de nachten aan te pakken. Die stacaravans zijn altijd zo krap…
3 maanden geleden
Reactie op Suze126
Inderdaad kinderwagen buiten zetten lijkt mij een makkelijke oplossing. Gel ...
Mijn zoontje lag in het campingbedje en soms in ons bed. Ik heb zo'n bedhekje voor het grote bed die ik thuis gebruik als zowel baby als peuter in ons bed liggen. Die heb ik nu ook meegenomen voor als hij dus in ons bed wilde liggen