5 Reacties
4 maanden geleden
Ja heb zoontje van 7 weken en die slaapt al vanaf zijn geboorte het liefst op je armen/borst. Ben soms wel bedje aan het proberen, soms gaat goed en slaapt hij 1.5u op bed, dan weer 45min en dan weer totaal niet en is hij overstuur en eindigt hij in de draagdoek waar hij dan weer makkelijk uren kan slapen. Ik ken dit van mijn andere kindjes en uiteindelijk is dat allemaal goed gekomen hoor, want ze liggen nu alle 3 heerlijk zelfstandig te slapen en hebben mij/ons niet meer nodig. Deze begin fase is moeilijk maar uiteindelijk komt het echt wel weer goed, ook bij de opvang. Geloof mij het eerste jaar is altijd pittig, als je denkt een ritme te hebben straks komt er altijd weer verandering in door sprong/koorts/verkoudheid/tandjes etc..
Komt goed soms oefenen met bedje als ze diep in slaap is mss..rond de 3 maanden kan je het pas een beetje gaan aanleren/sturen.
4 maanden geleden
Hier hetzelfde. Alleen in de armen slapen. Herken het wel van de eerste. Geen idee meer wanneer, maar die slaapt nu toch ook echt in dr eigen bed.
4 maanden geleden
Reactie op Neline89
Ja heb zoontje van 7 weken en die slaapt al vanaf zijn geboorte het liefst ...
Probeer idd regelmatig bedje box of wandelwagen. We laten haar ook wel eens huilen maar dit houdt ze stug vol tot ze wordt.
opgepakt. Diepe slaap werkt helaas ook niet want ze blijft het door hebben dat ze ineens elders ligt😅
Ik vindt het bij mezelf niet erg haar bij me te hebben alleen voor andere mensen lijkt me dit niet te doen
4 maanden geleden
Ja ik ben nu bij ons bezig met leren in z'n bedje te slapen dus ik voed( rond 21u/22u ong laatste voedingen wacht tot hij diep slaapt en leg hem dan in z'n bedje. Dan kan ik hem wegleggen sinds kort en dannslaapt hij tot 1.30/2u ong en dan voed ik hem weer maar dan wordt hij bij mij ook wakker na een tijdje en eindigt bij uiteindelijk op m'n borst. Heb ik met de andere 3 ook niet gehad en vind het soms wel vermoeiend maar ik weet ook dat het hem uiteindelijk wel gaat lukken. Gewoon blijven proberen en lukt het niet dan gewoon doen wat wel lukt, als ze maar slapen.