6 Reacties

3 maanden geleden

Heb je ook geprobeerd om haar (als ze in slaap is gevallen in de armen) op de buik weg te leggen? Dit hielp bij mijn zoontje heel goed. Op zijn rug direct wakker en buik sliep hij verder. Wij doen hem alleen s nachts op zijn rug ingebakerd! 😊

3 maanden geleden

Bij ons werkt inmiddels de Moonie beer heel goed! Of een ander apparaatje met white noise. Die van ons wilde ook nooit weggelegd worden overdag maar sinds wij dit standaard erbij gebruiken gaat het stukken beter😁 Wel goed naar haar slaapsignalen kijken en je proberen te houden aan wakkertijden. Doe ik ook pas sinds 2 weken en sindsdien zit hij nu meer in een 'slaapflow'🙌🏽

3 maanden geleden

Reactie op Rian96

Bij ons werkt inmiddels de Moonie beer heel goed! Of een ander apparaatje ...
Onze man is trouwens morgen 11 weken

3 maanden geleden

Ik was ook een tijdje radeloos, herken jouw verhaal goed wat betreft de onrust en het wakker slaan. Hier konden we haar ineens makkelijker wegleggen rond de 10/11 weken. Wel ingebakerd. Misschien heeft het nog wat tijd nodig?

3 maanden geleden

Bij mijn dochter hielp het om haar om de buik weg te leggen. Eerst met een shirtje van mij eronder. Ik leg haar op een kussen, een zachte sierkussen van de bank en beetje onder het kussen. In de avond bakkeren we haar in en slaapt ze op de rug.

3 maanden geleden

Reactie op Medska

Bij mijn dochter hielp het om haar om de buik weg te leggen. Eerst met een ...
* beetje = beentjes