Ik heb advies nodig.
Wellicht dat deze topic al is geweest, maar kan het niet zo specifiek vinden bij wat ik nodig heb.
Wij hebben een kleine meid van bijna 9 weken oud.
Ze slaapt in de nacht lekker door dus wij hebben voldoende nachtrust (wel ingebakerd, anders slaat zij zichzelf wakker)
Overdag wilt ze alleen in je armen slapen, wegleggen in de kinderwagen, babynestje of de draagzak zijn een hel. Als ze wakker is slaat ze alleen maar rond met haar armen en der benen gaaan ook flink te keer. Ze is erg druk en bewegelijk (onrustig, zou ik bijna zeggen).
Wel is ze vrolijk en lacht en brabbelt ze maar zodra je even wegloopt begint ze al met piepen.
Dit hebben wij sinds dat zij 3 weken oud is.
Nu is mijn vraag hoe kan ik dit afleren, want ze slaapt ook al niet meer bij mijn schoonmoeder in de armen en het is krijsen totdat of ik of mijn man der pak.
Ik kom hierdoor als mijn man werkt nergens aan toe en merk dat ik er zelf futloos van wordt.
Binnenkort moet ik zelf ook weer werken en gaat zij naar familie / opvang, maar ja als zij zo "inkenning" lijkt te zijn hoe pak je dit op.
De spenen die we hebben geprobeerd werken ook niet (difrax, dr brown, philips avent, bibs)
Hebben jullie tips en ik weet sommige baby's zijn erg aanhankelijke en je moet ervan genieten. Maar vindt het soms zo ingewikkeld ook omdat als je ook visite bent ze alleen maar in je armen wilt. Je kan haar geen seconde neerleggen of ze begint met krijsen.